Soft is

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Spiser du det?
Med hvilket strø?

Jeg spiser max 2 skjeer, så kjøper aldri soft is til meg selv :P liker best jordbær strøssel.

Ja! Og det med stivnet sjokolade :)
Tror jeg aldri får nok :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke mitt førstevalg nei.
Men velger lakris hvis jeg spiser.

Liker best Mcflurry da, og enten med nonstop eller oreo ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Ja, i beger og helst med sjokolade og nøtter :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I beger her og med stivna sjokolade eller sjokoladestrø :)

Jeg eeeelsker softis, men det MÅ være mcflurry pga strø, da har jeg oboy OG daim oppi samtidig.

Evt hvis det er en kafe som er snille og gjør som jeg ber om - oboy og krokan i bunn,, et lag med is, oboy og krokan, fyll opp resten og krokan på toppen. Da får jeg strø på hele og lager min egen "mcflurry" nedi begeret :p

Men som oftest er de duster som ikke gidder å gjøre det (skjønner ikke hvorfor, tar ærlig tatl ikke mye tid og jeg betaler for det!) men da går jeg videre til neste :)

Har skjønt at jeg må holde meg unna softis i sommer, såh :(

Spiser det sjelden. Men når jeg gjør det er det med jordbærstrø. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jordbærstrø,sjokoladepulver,tuttifrutti eller nøtter :)

Sent from my iPad using BV Forum

Orker noen få i starten av sesongen, men blir raskt lei. Her går det i sjokolade eller daimstrø :)

Jeg eeeelsker softis, men det MÅ være mcflurry pga strø, da har jeg oboy OG daim oppi samtidig.

Evt hvis det er en kafe som er snille og gjør som jeg ber om - oboy og krokan i bunn,, et lag med is, oboy og krokan, fyll opp resten og krokan på toppen. Da får jeg strø på hele og lager min egen "mcflurry" nedi begeret :p

Men som oftest er de duster som ikke gidder å gjøre det (skjønner ikke hvorfor, tar ærlig tatl ikke mye tid og jeg betaler for det!) men da går jeg videre til neste :)

Har skjønt at jeg må holde meg unna softis i sommer, såh :(
Hvorfor må du holde deg unna det i sommer???

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Softis i beger med multifarga strøssel (heter det det?) :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hvorfor må du holde deg unna det i sommer???

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Fikk beskjed om å holde meg unna softis da de maskinene ofte ikke er blitt tilstrekkelig rengjort, og derfor skal visst ikke gravide spise softis :/ Men jeg kan lage min egen hjemme og heller spise pinneis eller saftis :) Er jo bare en sommer :)

Fikk beskjed om å holde meg unna softis da de maskinene ofte ikke er blitt tilstrekkelig rengjort, og derfor skal visst ikke gravide spise softis :/ Men jeg kan lage min egen hjemme og heller spise pinneis eller saftis :) Er jo bare en sommer :)
Hva?? Hvor har du hørt dette? Jeg har allerede trykket i meg 3 nå på noen uker, mens jeg er gravid.

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Back
Topp