Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Stivnet sjokolade er best!I beger her og med stivna sjokolade eller sjokoladestrø![]()
Hvorfor må du holde deg unna det i sommer???Jeg eeeelsker softis, men det MÅ være mcflurry pga strø, da har jeg oboy OG daim oppi samtidig.
Evt hvis det er en kafe som er snille og gjør som jeg ber om - oboy og krokan i bunn,, et lag med is, oboy og krokan, fyll opp resten og krokan på toppen. Da får jeg strø på hele og lager min egen "mcflurry" nedi begeret![]()
Men som oftest er de duster som ikke gidder å gjøre det (skjønner ikke hvorfor, tar ærlig tatl ikke mye tid og jeg betaler for det!) men da går jeg videre til neste![]()
Har skjønt at jeg må holde meg unna softis i sommer, såh![]()
Hvorfor må du holde deg unna det i sommer???
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hva?? Hvor har du hørt dette? Jeg har allerede trykket i meg 3 nå på noen uker, mens jeg er gravid.Fikk beskjed om å holde meg unna softis da de maskinene ofte ikke er blitt tilstrekkelig rengjort, og derfor skal visst ikke gravide spise softis :/ Men jeg kan lage min egen hjemme og heller spise pinneis eller saftisEr jo bare en sommer
![]()
Softis i beger med multifarga strøssel (heter det det?)
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Siiikkert. Sier bare den fargerike greia når jeg vil ha såTutti frutti?