Soft is

Må ha halve med jordbærstr og halve med sjokoladepulver. Når det er sleiket opp, kaster jeg resten av isen. Plain softis er kjedelig!
Samma her:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spiser det sjelden, men liker non stop strø, jordbær, lakris og oreo, blandt andre Spiser ikke opp hele, men nyter den delen jeg spiser

Sent from my iPhone using BV Forum

Til dere som lurer på hvor det kommer i fra at gravide ikke bør spise softis. Dette kommer av faren for listeriabakterien. Et lite googelsøk gav meg mange treff på at mattilsynet har avdekket at en rekke plasser har for dårlig renhold. Det er heller ikke anbefalt å spise kremis utenfor Norden leste jeg et sted i fjor sommer da jeg var gravid. Den skjønne prinsessen vår var vel vært å spare softisen til kommende sommer...men blir kvalm av den, så blir skjelden spist. Kjøpes den må den ha sjokoladestrø.

Spiser det ikke ofte, men lakris og nøtter er favorittstrøsselet

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Tåler ikke :p
Men syns jordbær strø er best :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Oreo/non stop hvis det e mc flurry. Softis i kjeks e da oreo hvis de har og hvis ikke nøttekrokan :D

Oisann jeg har spist både softis og milkshake mens jeg er gravid, gutta har ikke tatt skade heldigvis.. Holder meg unna frem til de kommer <3 Etter det blir det softiiiis med jordbærstrø <3

Venter to gutter i mai/juni <3

Soft ice med sjokoladestrøssel er såååå NAM! Hadde jeg tålt det, hadde jeg spist det hver dag hele sommeren.
Men tåler det ikke lenger :( Mange år siden jeg spiste det sist :(

Bare sjokoladepulver. Synes ikke det er noe godt med de andre :)

Januar 2015 <3

Så klart:D liker best med sjokolade eller banan:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jordbær yoghurtis fra seven eleven uten noe på...ellers er det nesten umulig å oppdrive softis i Oslo Sentrum!!!!! Ingen Narvesen har lenger, de har bare pinneis...ellers er det kuleis innimellom. Kjipt å lete sånn.

Blir noen i løpet av sommeren :) Alltid med sjokoladestrø, til i fjor sommer, da oppdaga jeg mini marengs!!! :D

Aldri smake med stivna sjokolade. :p

Når jeg spiser en sjelden gang er det med enten jordbær, sjokolade, lakris eller daim kuler.

Til dere som lurer på hvor det kommer i fra at gravide ikke bør spise softis. Dette kommer av faren for listeriabakterien. Et lite googelsøk gav meg mange treff på at mattilsynet har avdekket at en rekke plasser har for dårlig renhold. Det er heller ikke anbefalt å spise kremis utenfor Norden leste jeg et sted i fjor sommer da jeg var gravid. Den skjønne prinsessen vår var vel vært å spare softisen til kommende sommer...men blir kvalm av den, så blir skjelden spist. Kjøpes den må den ha sjokoladestrø.

Visste ikke det var fare for listeria...bare en sånn derre tarmbakterie :P Men da blir det bare ikke mer softis før neste år...heldigvis mye annen god is :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp