Soft is

Jeg elsker soft is, og sluker 1 enkelt:P Blir i beger da,pga cøliaki.
Velger som regel sjokoladestrø,men innimellom blir det tutti frutti:D

Fikk beskjed om å holde meg unna softis da de maskinene ofte ikke er blitt tilstrekkelig rengjort, og derfor skal visst ikke gravide spise softis :/ Men jeg kan lage min egen hjemme og heller spise pinneis eller saftis :) Er jo bare en sommer :)
Aha, da skjønner jeg.

Som skrevet over her er det ikke favoritten min, så spiser det ikke ofte ;-)
I tillegg hadde jeg termin i april og juni, så da hadde ikke softissesongen starta da jeg var gravid ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Elsker softis, lysten er enda større som gravid gitt :P har tre strø jeg liker jordbær, sjokolade og krokan :)

Elsker softis :D :D syns det er best med tuttifrutti eller kakao strø :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Lakris og sjokolade!! Har og ete ein no når eg er gravid :/

Ipaden min <3

Er veldig glad i softis men klarer å begrense meg. Liker nøttestrøssel, stivnet sjokolade og jordbær! Mmmmm!

Sent from my iPhone using BV Forum

Må ha halve med jordbærstr og halve med sjokoladepulver. Når det er sleiket opp, kaster jeg resten av isen. Plain softis er kjedelig!

Eelsker softis! Pleier å ta halve med jordbær og halve med sjokoladepulver;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Med sjokolade.

Men det blir ikke mange i året, det blir jo litt mektig egentlig.

Fikk beskjed om å holde meg unna softis da de maskinene ofte ikke er blitt tilstrekkelig rengjort, og derfor skal visst ikke gravide spise softis :/ Men jeg kan lage min egen hjemme og heller spise pinneis eller saftis :) Er jo bare en sommer :)

Ohh de har eg ikkje hørt før. Eg som elskar softis

De første skjeene er i alle fall gode.... Da med tutti frutti strø..... En hel blir i meste laget for meg altså.....

Har aldri i hele mitt liv klart å spise opp en hel softis. Orker å spise litt av toppen, så blir jeg bare kvalm. Synes det er kjempegodt, men i bittesmå mengder. Liker best sjokoladepulver (det er vel faktisk det eneste jeg har smakt om jeg skal være ærlig ;).

Hva?? Hvor har du hørt dette? Jeg har allerede trykket i meg 3 nå på noen uker, mens jeg er gravid.

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Det lurer jeg også på?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har lest at man skal holde seg unna både softis og milkshake som ikke er hjemmelaget, fordi det kan være fare for listeria ettersom maskinene kan være vanskelig å rengjøre skikkelig, samt at mange slurver med det. I tillegg er ikke dette is som har vært skikkelig frosset. Spurte legen min, og han sa det samme.

Så må nok bare holde meg unna :(

Ja sjokolade og jordbær

Back
Topp