Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vondt i magen.
fra app
Hva gjør dere damer idag?
vi har vært på tivoliog nå lager jeg kake til vesla skal ha voksenbursdag etterpå
har vært skikklig uggen i formen idag. Kvalm og brekkninger. Så sikkert veldig bra ut å gå rundt på tivoli å brekke seg. Haha.
![]()
Mensmurringer,Hvordan vondt i magen
Ikke godt med vondt i magen
![]()
God bedring![]()
Mensmurringer,
Som i dagene før, ikke som den dagen det kommer. Men ubehagelig. og bare 10 dpo
fra app
Kjenner jeg ikke stresser ang tester å sånt. Er jo bare 3 DPO, men føler ikke dagene går for sakte.
Nå sitter gubben å får utført sin nye tatto. Jeg skal ta min på lørdag
Ønsker oss en liten skatt![]()
Mistenker du TR kommer eller spire som graver seg ned? Uansett ikke noe godtHar du hatt det før? I de andre svangerskapene?
Jeg kan ikke huske å ha hatt det slik før, men husker ikke for å være ærlig.
Det gikk nå sånn midlertidig over, så får vi se.
Ok... Håper det er gode smerter da![]()
Håper. Vi får vente og se. Om jeg begynner å spotte. Evt test på lørdag.
går og kjenner etter vondter og symptomerlitt uggen i bekkenet, men etter 2 turer i dag er ikkje det så rart
![]()
Ja om eg gjør ting eg ikkje burde då verker bekkenet! Men holder på å trene meg opp igjenDet er jeg bare av å holde meg i huset.
Men det er jeg egentlig alltid dpo, så det betyr ikke noe
Mensensmertene fortsetter og kjenner jeg blir fort sliten i dag. Er jo bare 6-7dpo så er vell litt tidlig med symptomer tenker jeg.. Hmmm
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Da var en vellykket bursdag over. Tror mor er mer sliten en barnhaha. Nå kunne jeg tenkt meg en time på øya. Men da får jeg ikke sove til natta igjen. Så får holde meg opptatt med litt husarbeid så lenge... om jeg orker.. hehe
![]()
går og kjenner etter vondter og symptomerlitt uggen i bekkenet, men etter 2 turer i dag er ikkje det så rart
![]()
Ja om eg gjør ting eg ikkje burde då verker bekkenet! Men holder på å trene meg opp igjen
Sent from my iPhone using BV Forum