LIKER IKKE!!!Temp på vei ned igjen.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hvordan er formen din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LIKER IKKE!!!Temp på vei ned igjen.
LIKER
Kjenner ikke noe spesielt enda. Har liksom ikke stått opp enda . Litt stikking i hula bare. Og kjenner kvalmen er på veiLIKER IKKE!!!
Hvordan er formen din?
![]()
Nei men da har jeg store forhåpninger for degHadde jo det samme forrige mnd også, så ikke så mye forhåpninger![]()
![]()
Kjenner ikke noe spesielt enda. Har liksom ikke stått opp enda . Litt stikking i hula bare. Og kjenner kvalmen er på vei
Nei men da har jeg store forhåpninger for degskal du fremdeles teste på søndag?
Jeg sniker meg innom bare for å si: Det er ny Oppropsliste fra 1. mai! Se på toppen av forumet.
God helg!![]()
Jeg har egentlig ikke det jeg heller kjenner jeg. Men det må være siden jeg ikke har tester og vet jeg ikke får testet før de kommer...Ditto![]()
Ja, hvis jeg får de testene i dag eller i morgen
Men har liksom tenkt litt at det hadde vært morro å testet på mandag, for samboer står opp og drar før jeg er oppe
![]()
Men jeg blir å teste på søndag. Har liksom ikke den samme store teste dilla denne gangenEr det mulig???
![]()
Jeg har egentlig ikke det jeg heller kjenner jeg. Men det må være siden jeg ikke har tester og vet jeg ikke får testet før de kommer...
Nå har jeg noe så sinnsyke stikk, er øm. Akkurat sånn som etter el :S svimmelheten er tilbake for fullt også....
Sulten!!! Må ha mat, for lenge til lunsj
fra app
nei den svimmelheten kan jeg egentlig klare meg uten, men var veldig svimmel under svangerskapet med a.OjojHer stiger håpet mer og mer
![]()
Men likte ikke helt denne svimmelheten
"bare" to dager til
Nå skal jeg gå og legge meg littTrøtt i trynet i dag
![]()
nei den svimmelheten kan jeg egentlig klare meg uten, men var veldig svimmel under svangerskapet med a.
kvalmen er kommet nå. verre enn noen gang... bekkenet er på trynet og...
er alt for lenge til imorgen
det er ikke kjempe vondt bare ubehagelig når det kommerLiker symptomene
Ikke at de er vonde og ubehagelige
Kom på nå. En ting jeg gleder meg litt til i svangerskapet, utenom det vanlige som spark ul etc, det er at jeg slipper å ta kattedoen på ni ish mndhahahaha
![]()
To knekkebrødDa spiser du en banan eller et epleeller?
![]()
Høres jo lovende ut, eller?
![]()
To knekkebrød
fra app
det er ikke kjempe vondt bare ubehagelig når det kommer
Ja den katte doen slipper du unna![]()
Er lov å håpe,men tviler på at jeg slipper unna bekkenløsningHåper du slipper bekkenløsning med litt bekkenløsning og ikke så mye med svimmelheten.![]()
Ååå nå kunne ikke dagene gå fort nok![]()
Er lov å håpe,men tviler på at jeg slipper unna bekkenløsning![]()
klarte ikke bevege meg sist så
Bekkenet mitt begynte å klikke allerede fra uke 5-6 men ble gradvis verre. På slutten var det helt ille. Brukte 1 time på å gå en avstand på 200 meter.Uff, det var så ille jaHer hadde jeg litt, men var ille nok
![]()
Spennende da... Kjenner nå at nå skulle dagene gå fort... heldigvis går tiden ekstremt fort med barna hjemme![]()