**IKM uke 19**

Jeg håper de kommer på fredag :p Hadde helt glemt at det var helligdag i morgen :p Så enten så dukker de opp på fredag eller lørdag :)

Har litt murringer i magen nå kjenner jeg :p Sånn type TR murring :p Men er jo aaaaltfor tidlig :rolleyes: Har visst sympati symptomer :p :D:oops::rolleyes:

helligdag er det jo ikke da, men offentlig fridag er det ja.

Lurer på.... Hvor mange dpo er dere før dere begynner å teste... Jeg er idag 7 dpo... Krible retter å teste, å ha sjans for positiv test:)

Sent from my iPad using BV Forum

dødt h

de bør være i postkassa innen lørdag :) og er de ikke der da. så gidder jeg vel ikke teste heller

De bør jo det, ja. nnår bestilte du dem, og hvor fra? (og under 200 kr, sant?)

Lurer på.... Hvor mange dpo er dere før dere begynner å teste... Jeg er idag 7 dpo... Krible retter å teste, å ha sjans for positiv test:)

Min plan er å vente til 12 dpo, men vi får se

Det er dagen etter jeg normalt sett begynner å spotte.

bestilte de i går morges fra billige tester. ja jeg bestilte under 200 :)

i går morges, ja, da bør de vel være her fredag eller lørdag da.

Sover ungen inn, forresten?

han er iallefall lagt seg , men er våken enda:p

Mine er altså også våkne, men de er ikke i sengene sine. De ER ikke i sengenen sine, våkne, alene for tiden. ELdste har innbilt begge at der er monster under sengene deres. Uansett pleier en av oss å være der til yngste har sovnent (hvilket er etter at eldste har sovnet stort sett) sånn siden hun ellers finner på så mye tull.

Men denne ideen til mannen om at vi skulle gå opp, og ungenen fikk følge etter, heller enn at jeg lå der med dem, synes jeg ikke er en helt god en.

Mine er altså også våkne, men de er ikke i sengene sine. De ER ikke i sengenen sine, våkne, alene for tiden. ELdste har innbilt begge at der er monster under sengene deres. Uansett pleier en av oss å være der til yngste har sovnent (hvilket er etter at eldste har sovnet stort sett) sånn siden hun ellers finner på så mye tull.

Men denne ideen til mannen om at vi skulle gå opp, og ungenen fikk følge etter, heller enn at jeg lå der med dem, synes jeg ikke er en helt god en.
de finner på så mye rart når det er natta :P her er det ikke monstre enda. men er jo sjøstjerner og andre skumle ting som gjør at ha ikke vil sove i senga si. han fikk sove i min, så får han sove der i natt :)

de finner på så mye rart når det er natta :p her er det ikke monstre enda. men er jo sjøstjerner og andre skumle ting som gjør at ha ikke vil sove i senga si. han fikk sove i min, så får han sove der i natt :)

når du er alene med ham, er jo det en mulighet

Jeg sover dårlig nnår vi er fire i senga, så det er ingen god løsning her.

når du er alene med ham, er jo det en mulighet

Jeg sover dårlig nnår vi er fire i senga, så det er ingen god løsning her.
det går fint om det bare er han og meg. men er vi alle tre så må jeg bare forlate senga, for han presser meg ut.

testet i går 9 dpo, negativt.så alt før 11 dpo er for tidlig for min del

ettermiddag 9 dpo er lite sjagns ja.

Der er jeg nå

Skal slett ikke teste.

Back
Topp