Hvilket kjønn tror du at du får?

Har ikke peiling. Var ikke kvalm med forrige som var gutt. Mye kvalm p svimmel nå. Betyr det jente?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror det er gutt :) samboeren min har to gutter fra før, og er overbevist om at han bare kan produsere gutter :b
haha det sa eksen min fra langt tilbake og etter å ha fått 4 gutter med 4 forskjellige damer, Da han endelig fikk slått seg til ro og gifta seg fikk han ei jente :D
 
haha det sa eksen min fra langt tilbake og etter å ha fått 4 gutter med 4 forskjellige damer, Da han endelig fikk slått seg til ro og gifta seg fikk han ei jente :D

Hehe! Får håpe det blir jente da? :-b neida... Vi blir glade uansett ❤️ Så lenge det er friskt og holder seg fast til jul :)
 
Jeg tror jeg får jente denne gangen også! Fordi vi bare har jenter i familien.. Så føler det ikke er noe sjangse på å få gutt. Hehe :)
 
Både kusinen min, moren min og jeg tror det er en gutt. Men for meg spiller det ingen rolle så lenge det er friskt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æ har jentefølelse, men d kan være fordi æ har hsdd jentenavn klart i 2 år xsmile8
 
Jeg tror og håper på gutt, siden jeg har en jente fra før. Selv om det er mer praktisk med en jente til... Men lykkelig blir jeg uansett!!
 
Følte forrige gang at det var jente, og det stemte. Anderledes symptomer denne gangen, ergo tror jeg gutt. Og navnet er isåfall klart (mener jeg, iallefall! Mannen er ikke like enig... ;-))


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Føler at jeg er veldig jentemamma, at jeg ikke kommer til å få gutter. Men får se på UL! Ingen sterk følelse ;) Hadde ikke det sist heller.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror vi får jente nummer to, men håper litt på gutt denna gangen... ;)

mamma' til Emilie og lille julegaven vår
 
Jeg tror dette er en jente. Sist svangerskap var jeg sur og forbanns de første mnd, nå har jeg det helt fint og bare gleder meg. Tenker at kanskje siden sv.skapene er ulike så blir det ulikt kjønn? Vi får se! :) ønsker meg jo ei jente da, fint med en av hver!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har fått kjent litt mer på kroppen og tatt en del på magen, både jeg og mamma er bombesikker på at det er jente. Mens mannen tenker på hvor mange gutter det er på hans side, så han tipper gutt.
 
Nå som jeg vet at det er bare en i magen så tror jeg at jeg får jente igjen.. :)
 
Har ikke peiling.:p Første gang jeg er gravid så har liksom ikke noe å sammenligne med:confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tror det er gutt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har ikke peiling.:p Første gang jeg er gravid så har liksom ikke noe å sammenligne med:confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det blir nok ren gjetting for de fleste av oss :D
 
Føler det er jente...min følelse i de andre svangerskapene stemte godt. Så vi får se nå...
 
Forrige gang følte jeg det var gutt, og det ble det.
Denne gangen føler jeg det er jente. Blir spennende å se om jeg har rett :)
 
Begynner å lure på det er gutt. Har drømt at jeg fødte en gutt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp