Hva skal dere i dag?

Idag har jeg innom jobben og hilst på, det var veldig koselig. Er en liten tur på storo senteret nå, har vært veldig flink å "bare" kjøpt en liten lue. Har jo lyst å kjøpe alt til henne!
Etterpå skal en venninne av meg komme til mamma og hilse på babyen, og så kommer tanta og kusina mi:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag har lillebror vært på 6ukers kontroll. Han var nå 5110g og 59,5cm :-) alt så bra ut, men han var ikke glad i legen. Hyla og skrek når legen skulle undersøke han, mista pusten fordi han skrek sånn. Tilslutt tissa han på legen, så da fikk vi gå derfra ;-) Helsesøster syns han var veldig våken og blid. Han gurgla og snakka med helsesøstera, og var strålende fornøyd ;-) Etter vi kom hjem så har han vært så glad, bare smilt og "prata". I tillegg gjorde han noen forsøk på å le :-) varmer et mammahjerte <3

I dag har lillebror vært på 6ukers kontroll. Han var nå 5110g og 59,5cm :-) alt så bra ut, men han var ikke glad i legen. Hyla og skrek når legen skulle undersøke han, mista pusten fordi han skrek sånn. Tilslutt tissa han på legen, så da fikk vi gå derfra ;-) Helsesøster syns han var veldig våken og blid. Han gurgla og snakka med helsesøstera, og var strålende fornøyd ;-) Etter vi kom hjem så har han vært så glad, bare smilt og "prata". I tillegg gjorde han noen forsøk på å le :-) varmer et mammahjerte <3
Remind me. Hva gjør man på seksukerskontroll igjen?

Remind me. Hva gjør man på seksukerskontroll igjen?
Veie og måle selvfølgelig ;-)
Så inn til helsesøster, spurte hvordan det gikk om om jeg ville snakke om noe. Tok Melvin bort på en matte å sjekka om ho fikk kontakt med han og om blikket fulgte etter henne. Sjekket om han hadde noen favorittside og la han på magen og sjekket om han løftet hodet og hvordan nakken og rygg fungerte. Så samtale med lege, måle hodeomkrets, sjekke øyne, øre, hofter, nakke, rygg og mage. Så se på grafen om vekt og lengde. Tror det var det..

Veie og måle selvfølgelig ;-)
Så inn til helsesøster, spurte hvordan det gikk om om jeg ville snakke om noe. Tok Melvin bort på en matte å sjekka om ho fikk kontakt med han og om blikket fulgte etter henne. Sjekket om han hadde noen favorittside og la han på magen og sjekket om han løftet hodet og hvordan nakken og rygg fungerte. Så samtale med lege, måle hodeomkrets, sjekke øyne, øre, hofter, nakke, rygg og mage. Så se på grafen om vekt og lengde. Tror det var det..
Ok! Mente bare det var fysioterapeut en eller annen gang også - tenkte det kanskje var på seksukerskontrollen. Men vi ble kanskje henvist fordi storebror hadde favorittside? Kunne nemlig tenkt meg en prat med fysio, så jeg får høre med de på mandag. Da skal vi på kontroll :)

Ok! Mente bare det var fysioterapeut en eller annen gang også - tenkte det kanskje var på seksukerskontrollen. Men vi ble kanskje henvist fordi storebror hadde favorittside? Kunne nemlig tenkt meg en prat med fysio, så jeg får høre med de på mandag. Da skal vi på kontroll :)
Vi skal på sånn frivillig fysioterapi ting ved 4mndr, tror det var det ho sa. Var ikke til fysioterapeut med storesøster ;-)

Herregud, kom på nå at jeg hadde legitime på torsdag. Snakk om å være fjern!

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal vi på barselgruppe, første gang hjemme hos noen. Det blir spennende!

Starter livet som alenemanma i går og frem til søndag, heldigvis kommer foreldrene mine i kveld :)

Jeg har vært på kafé med en venninne, og så skal jeg snart hjemover med toget. Skal møte sambo på jobben hans, så han får vise fram vidunderet til kollegaene:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan gikk det på sykehuset?
Supert :)
På barsel sjekket dem å ble ikke helt eni men dem mente han ikke var lik på begge sidene, men nå så var det bare en mikroskopisk forskjell så alt var bra :)

Så bra! :) Så da trenger dere ikke gjøre noe med det, eller skal det følges opp videre?
Trenger ikke gjøre noe med det. Å nei ingen mer oppfølging.

I dag skal jeg og mamma på forpleie og shellac. En triller frøkna når den andre har behandling, genialt :)

Skal ellers strikke og kose meg, benytte muligheten til avlastning nå når foreldrene mine er på besøk.

I dag skal jeg og mamma på forpleie og shellac. En triller frøkna når den andre har behandling, genialt :)
Er sånne steder åpne 1. Mai i Danmark? Er ikke det en internasjonal fridag?

Vi har hatt et vennepar med barn på besøk i dag. Nå sover storebror, og vi har fått rydda bombenedslaget ;) Etterpå tar vi en liten tur til byen, men jeg håper på å få til en rask trilletur først! Det motiverer meg å se vekta gå nedover ;)

Er sånne steder åpne 1. Mai i Danmark? Er ikke det en internasjonal fridag?

Vi har hatt et vennepar med barn på besøk i dag. Nå sover storebror, og vi har fått rydda bombenedslaget ;) Etterpå tar vi en liten tur til byen, men jeg håper på å få til en rask trilletur først! Det motiverer meg å se vekta gå nedover ;)
Kun i Norge og Sverige, ellers har alle andre land vanlig dag.

Full arbeidsdag her mao (dvs noen få har fri og noen har halvdag. Sambo jobber fulldag alene på kontoret i Oslo. Haha..)..

Vi har møtt en annet par med barn og vært på kafe og så gått i 1.mai-tog. Og så spiste vi potetball på kafeen, for det er det alltid den første torsdagen i måneden. Nam nam, det var lenge siden sist!
Koselig å ha en fridag og pusle litt hjemme. Sambo driver å snekrer sammen en babygym, spent på om han klarer det:)

Først skal vi til kiropraktor med snuppa, deretter legetime med ho. Gleder meg til å komme hjem igjen å få slappa av :) Sol men litt kaldt i dag

Vi er på vei til sentrum for å møte to venninner. Blir veldig koselig, de bor i Kristiansand så det er ikke så ofte jeg ser de

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp