Vi som temper(Ny)

Tror kanskje det er mensen jeg har? To dager for tidlig og bare brunt og ikke mye, men definitivt mer enn spotting. Ikke sånn det pleier å starte hos meg, men...

Hei..;)
Har fått vært på apotek og kjøpt meg et par nye tester! Jeg kjenner jeg er livredd for å miste spiren! Testene så sånn ut i dag! Vis vedlegget 59030
JA. Det betyr jo at hcg stiger :D Krysser alt jeg har :D <3 Hold oss oppdatert. Alle heier på deg!

36,20 høres fint ut :) Tempen blir nok påvirket selv om du sovner raskt igjen. Er du mye våken på nettene, så får du en ugyldig høy temp. Jeg tror nok det er det :)
Det er kanskje derfor tempen min (hvertfall sist måned) har variert mye, har en tendens til å våkne litt her og der om natten. Enten det, eller så er det bare naturlige svigninger, hehe :P Takk for svar ihvertfall :)

JA. Det betyr jo at hcg stiger :D Krysser alt jeg har :D <3 Hold oss oppdatert. Alle heier på deg!
Det gjør det:D Jeg kommer nok til og bruke noen digitale utover uken;) Ja, gjør det Molly:) Jeg skal holde dere oppdatert, dere blir ikke kvitt meg riktig ennå:p HEIER PÅ ALLE DERE OGSÅ:D

Det gjør det:D Jeg kommer nok til og bruke noen digitale utover uken;) Ja, gjør det Molly:) Jeg skal holde dere oppdatert, dere blir ikke kvitt meg riktig ennå:p HEIER PÅ ALLE DERE OGSÅ:D
:D Håper jeg kommer etter snaaart. Kommer til å teste i morgen om tempen er fin :O

Er så spent på i morgen å på testen din Molly :D og Bina om hun velger å teste

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også er veldig spent. Men min blir nok bare negativ om jeg tester i morgen.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg også! :D Dere må krysse fingrene for meg i morgen altså. <3

Jeg krysser trønderbarter og skilpadder for deg :D den har nes å bli positiv :)

Hihi :D:D Skjønning!

Krysser alt jeg har for nå er jeg dpo ;)

Søte deg <3 Jeg er spent, og redd for neg test. Eller redd for tempfall i morgen... Da tester jeg ikke.

Uff jeg har rota det skikkelig til denne gangen! Haha! Tempet for sent, og tempen mens den har vært kald og stått opp av senga og gått til badet! Kanskje ikke rart at tempen stiger og synker:P får prøve bedre neste mnd:)

Så lyst til å bli mamma <3

Er bra 9 dpo i morgen :p må ikke du si sånn for da får jeg jo lyst til å teste nå :p

Hvorfor fikk jeg for meg at du var 11 dpo nå? :o da er det kanskje litt tidlig ja

Back
Topp