Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA. Det betyr jo at hcg stigerHei..
Har fått vært på apotek og kjøpt meg et par nye tester! Jeg kjenner jeg er livredd for å miste spiren! Testene så sånn ut i dag! Vis vedlegget 59030
Det er kanskje derfor tempen min (hvertfall sist måned) har variert mye, har en tendens til å våkne litt her og der om natten. Enten det, eller så er det bare naturlige svigninger, hehe36,20 høres fint utTempen blir nok påvirket selv om du sovner raskt igjen. Er du mye våken på nettene, så får du en ugyldig høy temp. Jeg tror nok det er det
![]()
Det gjør detJA. Det betyr jo at hcg stigerKrysser alt jeg har
<3 Hold oss oppdatert. Alle heier på deg!
Det gjør detJeg kommer nok til og bruke noen digitale utover uken
Ja, gjør det Molly
Jeg skal holde dere oppdatert, dere blir ikke kvitt meg riktig ennå
HEIER PÅ ALLE DERE OGSÅ
![]()
Krysser fingrene for deg Molly!Håper jeg kommer etter snaaart. Kommer til å teste i morgen om tempen er fin :O

Jeg også er veldig spent. Men min blir nok bare negativ om jeg tester i morgen.Er så spent på i morgen å på testen din Mollyog Bina om hun velger å teste
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg også!Er så spent på i morgen å på testen din Mollyog Bina om hun velger å teste
Jeg krysser trønderbarter og skilpadder for degJeg også!Dere må krysse fingrene for meg i morgen altså. <3
HihiJeg krysser trønderbarter og skilpadder for degden har nes å bli positiv
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Krysser alt jeg har for nå er jeg dpoJeg også!Dere må krysse fingrene for meg i morgen altså. <3
Neida har trua jeg!Jeg også er veldig spent. Men min blir nok bare negativ om jeg tester i morgen.
Søte deg <3 Jeg er spent, og redd for neg test. Eller redd for tempfall i morgen... Da tester jeg ikke.Krysser alt jeg har for nå er jeg dpo
Er bra 9 dpo i morgenNeida har trua jeg!
Hvorfor fikk jeg for meg at du var 11 dpo nå?Er bra 9 dpo i morgenmå ikke du si sånn for da får jeg jo lyst til å teste nå
Skjønner men det skal ikke sje <3Søte deg <3 Jeg er spent, og redd for neg test. Eller redd for tempfall i morgen... Da tester jeg ikke.
Hihi aner ikke. Hadde vært fint om jeg var 11 og ikke 8 dpoHvorfor fikk jeg for meg at du var 11 dpo nå?da er det kanskje litt tidlig ja