Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bare smilerIngen tvil herVis vedlegget 58834
Tusen takk MollyJeg bare smilerGRATULERER!!! Så gøy. Gjorde dere noe anderledes denne pp? Hvor lenge var det dere hadde prøvd? Dette er jo helt FANTASTISK
![]()

Kjempefin test det der Mammaaaaa. Gratulerer så mye!!Jaaaaaaa, jeg har en spire i magen min!
Jeg skal bli mamma...
Heeelt uvirkelig* smilet går rundt*
Vis vedlegget 58826
Åååå fiiiiiiinIngen tvil herVis vedlegget 58834
Tusen takk Molly
Eneste er at jeg har prøvd babyklister og wy to pp nåSå kanskje det er det som hjalp, hihi!
Har prøvd nå i over 3 år, nærmer seg 4.. Så dette barnet er virkelig etterlengtet og hjertelig velkommen
NÅ HÅPER JEG DU OG ALLE ANDRE HER INNE FØLGER ETTER........!!!!!!!!
Oj, prøvde egentlig å skrive "teste", men ordet "tempe" brukes så ofte at det gikk litt automatisk. Temping trenger man ikke å slutte med
Jeg er egentlig helt enig med deg. Jeg skal også på jobbintervjuer i mai, og tenker at hvorvidt jeg planlegger barn, er kun MIN sak, ikke arbeidsgivers. Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde klart å være helt konsentrert om jeg hadde testet positivt samme dag som jobbintervju, men ved et kontraktskrivingsmøte er det kanskje annerledes?
Når jeg tenker meg om, syntes jeg egentlig at svaret mitt til Medusa_83 var litt flåsete. Diskriminering i arbeidslivet er ikke ok. Jeg husker selv at jeg raste da min søster, som da var prøver, ble spurt om hun planla å få barn i nærmeste fremtid, da hun var på jobbintervju, og at jeg spurte henne om hun virkelig ville jobbe for en slik arbeidsgiver, som tydeligvis ikke kunne reglene.
Og ja, jeg er syntes også at jeg har en fin graf, men med kun blendahvite tester og 0 symptomer, prøver jeg å ikke lure meg selv med å være optimistisk.
Loven er grei nok, og jeg er helt enig med deg. Jeg bare liker å være helt sikker på at jeg selv ikke sitter igjen med en følelse av å ha lurt noenJeg tror for øvrig ikke den nye sjefen min blir sur om jeg blir gravid...
Og hadde dette vært en vanlig kontorjobb, hadde jeg ikke brydd meg. Men i min jobb er det en del av det dagligdagse jeg ilke kan gjøre som gravid. Derfor![]()
Det er virkelig lenge, mange tårer! Så den følelsen og gleden jeg har i dag, kan jeg ikke beskrive!SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE
<3<3<3<3<3 3 år er lenge, endelig klaffet det. Vet du noe om hvorfor det har tatt så lang tid? Og du har ikke vært gravid før? Nyyyt graviditeten, helt fantastisk.
Mange spørsmål fra meg. Blir bare så glad når det klaffer for noen som har prøvd så lenge <3<3

Det er virkelig lenge, mange tårer! Så den følelsen og gleden jeg har i dag, kan jeg ikke beskrive!SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE
<3<3<3<3<3 3 år er lenge, endelig klaffet det. Vet du noe om hvorfor det har tatt så lang tid? Og du har ikke vært gravid før? Nyyyt graviditeten, helt fantastisk.
Mange spørsmål fra meg. Blir bare så glad når det klaffer for noen som har prøvd så lenge <3<3

Jeg blir så glad av å høre at det endelig har klaffet. Helt fantastisk!Det er virkelig lenge, mange tårer! Så den følelsen og gleden jeg har i dag, kan jeg ikke beskrive!
Jeg skal nyte hvert minutt av denne graviditeten, til og med om jeg får noe skikkelig kvalme. Hihi
Ikke vært gravid før, og dem kunne ikke finne noe galt med noen av oss. Mye frustrasjon i prøvingen!
Bare og spørre i vei Molly
Skulle ønske og håper dere kommer etter meg nå, og håper inderlig spiren min klorer seg fast!![]()
Nei... Altså, for meg har ikke dette mer med graviditet å gjøre enn andre ting som ville gjort meg dårligere egnet til jobben min (for jeg blir jo faktisk det, i og med at det er masse ting jeg ikke bør gjøre). Om jeg for eksempel visste nå at jeg måtte ha en korsbåndsoperasjon kort tid etter at jeg skulle starte i jobben, og dermed ikke kunne jobbe på flere uker etter det, hadde jeg følt at jeg hadde lurt dem, selv om de etter loven ikke har noe med det å gjøre. Det er altså ikke livmoren, men arbeidsudyktigheten som følger med en graviditet, som plager meg.Uansett om du er president i USA eller sitter i kassa på RIMI skal vi bli kvitt den andre setningen din (som jeg har fremhevet). Ingen kvinner har lurt noen som helst (i arbeidslivet) om de har holdt en graviditet hemmelig. Aldri aldri aldri. Det er først tre måneder før permisjon at noen har noe med det å gjøre. Jeg forstår at du synes det er annerledes for din jobb, men det skal ikke du føle. Det er feil når kvinner føler det, selv når de må slutte i jobben dagen etter positiv test (altså over på svangerskapspenger fordi arbeidsoppgavene ikke kan utføres under graviditet). Det er allikevel ikke lureri. Ja, jeg er feminist. Bare fordi vi er født med livmor skal det ikke spille noen rolle. Det er privat.
Jeg skjønner at du vil vente med å teste, men jeg håper fortsatt at vi er siste generasjon kvinner som tenker sånn. Norge burde ligge foran med likestillingen og rettigheter for kvinner i arbeid.
*Taster på app på mobilen*
Det var jammen ikke mye tvil der! Gratulerer så utrolig myeJaaaaaaa, jeg har en spire i magen min!
Jeg skal bli mamma...
Heeelt uvirkelig* smilet går rundt*
Vis vedlegget 58826
Jeg skjønner deg veldig godt. Og tenker helt likt selv (selv om jeg ikke burde i mange tilfeller). Jeg får dårlig samvittighet når jeg ringer inn og sier jeg er syk (f.eks med spysyka, og jeg vet jeg ikke kan jobbe) Sånn er jeg bare, og det er litt dumt. For jeg skal jo ikke ha dårlig samvittighet ovenfor det.Nei... Altså, for meg har ikke dette mer med graviditet å gjøre enn andre ting som ville gjort meg dårligere egnet til jobben min (for jeg blir jo faktisk det, i og med at det er masse ting jeg ikke bør gjøre). Om jeg for eksempel visste nå at jeg måtte ha en korsbåndsoperasjon kort tid etter at jeg skulle starte i jobben, og dermed ikke kunne jobbe på flere uker etter det, hadde jeg følt at jeg hadde lurt dem, selv om de etter loven ikke har noe med det å gjøre. Det er altså ikke livmoren, men arbeidsudyktigheten som følger med en graviditet, som plager meg.
Rettigheter er en ting, men så lenge vi kvinner (og de menn) ønsker å ta hensyn til andre folk, tror jeg nok at vi kommer til å sitte med et snev av dårlig samvittighet overfor de det går utover, samme hva som er årsaken.
Om loven og rettigheter er alt som teller, er det selvsagt bare tull å tenke på sånt, men for de fleste er jo ikke verden sånn...
Hmm. Så rart. Egget kan feste seg så sent altså. Fra 6dpo - 10dpo er vel vanligst. Du må nesten bare vente å se an. Håper virkelig ikke du har begynt å spotte, med den fine høye tempen. Da skjønner jeg ingenting :/Nå skjønner jeg fint lite. Da jeg var på do i sted, var det blod på papiret. Ikke mye, det havnet kun på papiret.
Er 10 DPO, så festeblødning er vel litt seint?
Er det noen her som har fått småblødninger av wild yam? Har også tatt canesten helt i begynnelsen av uken, men har aldri blødd av den før, kun fått oransje utflod.
Sent from my iPhone using BV Forum
Wooow gratulererIngen tvil herVis vedlegget 58834
Eg blødde rundt eggløsning:/ viss eg hadde når eg troddeNå skjønner jeg fint lite. Da jeg var på do i sted, var det blod på papiret. Ikke mye, det havnet kun på papiret.
Er 10 DPO, så festeblødning er vel litt seint?
Er det noen her som har fått småblødninger av wild yam? Har også tatt canesten helt i begynnelsen av uken, men har aldri blødd av den før, kun fått oransje utflod.
Sent from my iPhone using BV Forum