Molly
Med lille spira i magen <3
Den blir nok forsinket den også ja! Ellers så får du en blødning uten å ha eggløsning. Det har skjedd meg tidligere.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den blir nok forsinket den også ja! Ellers så får du en blødning uten å ha eggløsning. Det har skjedd meg tidligere.
Merkelig uansett, spent på når tr kommer så vi kan begynne på ny pp. Nå skal mannen inn å ta prøve også, hvis alt er bra der skal jeg få pergo og metformin. Men jeg tåler dårlig metformin da, har prøvd de litt nå.Fordi om el testene var positiv trenger du ikke å ha hatt el. Kan hende kroppen din ikke fikk til el nå, men prøver om noen dager igjenkrysser for at du får el snart
Sent from my iPhone using BV Forum
Da er vi toEr så oppblåst, ser ut som jeg er gravid...
Bra jeg ikke er aleneDa er vi to
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hahaha huff!Bra jeg ikke er alene![]()
Sånn føler jeg meg idag
Vis vedlegget 58618
Haha, sånn føler jeg meg hver dag jegBra jeg ikke er alene![]()
Sånn føler jeg meg idag
Vis vedlegget 58618
Egentlig jeg å, tenker hver dag at jeg skulle ha bynt å trent men, det er alltid et men...Haha, sånn føler jeg meg hver dag jeg
Jeg begynte jeg . Sykla 1 til 1,5 mil hver dag. Så kom påsken og jeg mistet litt motivasjon... Sånn går det hver gang.Egentlig jeg å, tenker hver dag at jeg skulle ha bynt å trent men, det er alltid et men...
Bare å begynne igjenJeg begynte jeg . Sykla 1 til 1,5 mil hver dag. Så kom påsken og jeg mistet litt motivasjon... Sånn går det hver gang.
jeg skal begynne igjen. det er planen iallfallBare å begynne igjenDu er flink
Men du må ta d veldig rolig da, så ikke spira blir sint!jeg skal begynne igjen. det er planen iallfall
det skal tas roligMen du må ta d veldig rolig da, så ikke spira blir sint!
Da får du bare hoppe idet igjenJeg begynte jeg . Sykla 1 til 1,5 mil hver dag. Så kom påsken og jeg mistet litt motivasjon... Sånn går det hver gang.
Nei det må ikke risikeres neidet skal tas roligkan ikke risikere at spirelille blir sint å går sin vei.
er fornøyd med innsatsen jeg gjorde før påske. klart å sykle en del milDa får du bare hoppe idet igjenflink har du vært!
nei. kan ikke det, når det først har klaffetNei det må ikke risikeres nei
Shit, det er mye! Gleder meg til å få hunden i hus for da må jeg ut, så kjedelig å gå aleneer fornøyd med innsatsen jeg gjorde før påske. klart å sykle en del mil
Haha!! Hjelper med lavkarbo dåBra jeg ikke er alene![]()
Sånn føler jeg meg idag
Vis vedlegget 58618
Er ikke så stor egentlig, men hadde jeg kutta ut colan og gått litt på fjellet så hadde jeg nok mistet noen kiloHaha!! Hjelper med lavkarbo dådet hjalp på min mage iallefall