Vi som temper(Ny)

Ganske usikkert, har enda ikke en stabil syklus. Om du ser i dagboken min på førstesiden så har jeg lagt ut alle grafene mine. Vært arti å el på samme dag og termin på samme dag :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj så teit:( men el må være i dag. Skal heie fram tillegget :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så fin graf du har nå Sara! :) Jippi for 3 dpo.

*Taster på app på mobilen*

Så slitsomt det er etter ferien. Våkner alt for tidlig! Tempet 1 time for tidlig i dag, men la på 0,05 bare. Så kom jeg inn i 30 minuttersslingringsmonnet... Håper jeg snart kommer i gjenge igjen etter ferien..

Finfin graf, Sara!! :)

Jippi Sara 3 dpo. !

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samme her. Kjenner derfor det er ekstra sårt at det tar tid hos oss.
Mine også. De blir gravid bare de ser på hverandre sier de!

Da gikk tempen min endelig litt opp, setter ff el i dag da, fikk positiv test for tre dager siden og har kun humper for fire dager siden, så er vel ikke mye håp denne mnd. Mannen er så sliten etter han begynte på jobb igjen...

Leo vil bli storebror <3

Du må ha 3 høye målinger for at ff skal sette eggløsning. Og målingene må være på ca 0,2-0,5 grader høyere. Ser ikke ut som du har hatt eggl desverre :( Se om du får overfalt mannen i kveld da :)

Mine også. De blir gravid bare de ser på hverandre sier de!

Hva er vitsen med å si sånn egentlig. Jeg blir så lei meg jeg når jeg hører sånn. Føler meg unormal og som et problem. Jeg vil og bli gravid lett...

Tempen min stiger jevnt og trutt. Håper den bare fortsetter slik i mange dager:)

Æsj så teit:( men el må være i dag. Skal heie fram tillegget :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
:D

Tempen min har synket fra 36.3 til 36.0 kan det være pga i dag lå leg i senga og i går gikk jeg på badet?:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

æææh! Det stikker til sånn i magen at jeg kjenner det helt i nakken. :o Aldri opplevd før

Tempen min har synket fra 36.3 til 36.0 kan det være pga i dag lå leg i senga og i går gikk jeg på badet?:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja. Eller det kan være noe annet. Hvis du f.eks. har sovet med åpen munn på slutten. Du må nesten tempe en god del (et par sykluser) før du vet hva akkurat din kropp reagerer på. :)

Tempen sank i dag men fortsatt ingen tegn til TR.

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Du må ha 3 høye målinger for at ff skal sette eggløsning. Og målingene må være på ca 0,2-0,5 grader høyere. Ser ikke ut som du har hatt eggl desverre :( Se om du får overfalt mannen i kveld da :)

Jeg skjønner ingenting av hva som skjer nå, el testene var positiv for tre dager siden lissom og jeg synes det var seint for jeg pleier ha el mellom cd12 og cd14. Nå skal jeg jo ha tr om ei lita uke... Blir forsinket den å nå da??

Leo vil bli storebror <3

Jeg skjønner ingenting av hva som skjer nå, el testene var positiv for tre dager siden lissom og jeg synes det var seint for jeg pleier ha el mellom cd12 og cd14. Nå skal jeg jo ha tr om ei lita uke... Blir forsinket den å nå da??

Leo vil bli storebror <3
Fordi om el testene var positiv trenger du ikke å ha hatt el. Kan hende kroppen din ikke fikk til el nå, men prøver om noen dager igjen :) krysser for at du får el snart

Back
Topp