men det er jo en stund det og..Oi da skal ikke jeg klage!! Jeg har prøvd i 8mnd iløpet av 10 mnd
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men det er jo en stund det og..Oi da skal ikke jeg klage!! Jeg har prøvd i 8mnd iløpet av 10 mnd
Hvordan ser grafen din ut da Hope90? Hvor mange dager dop er du?Tok en digital i dag men den var negativ men fortsatt ikke TR så får prøve igjen til uka
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Ja jeg syns detmen det er jo en stund det og..
Farlig er det vel ikke, men det kan slå ut feil på tempen. Vil tro det er forskjell på om du setter deg opp i sengen, og vandrer rundt i huset før du temper.Jeg ser at man ikke skal reise seg opp før man temper! Det har jeg gjort! Hvor farlig er det??
Jeg har gått fra soverommet til badet! Er vel kanskje 10 skritt!Farlig er det vel ikke, men det kan slå ut feil på tempen. Vil tro det er forskjell på om du setter deg opp i sengen, og vandrer rundt i huset før du temper.
Jeg har gått fra soverommet til badet! Er vel kanskje 10 skritt!
Fortsatt høy ingen dramatiske fall. Er ca 14 dpo eller 12Hvordan ser grafen din ut da Hope90? Hvor mange dager dop er du?
Jeg og vil det...Jeg er møkka lei. Jeg skal til Januar!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da gjør vi detJeg og vil det...
Hvordan klarer du det? Jeg svir stortsett av første test 9 eller 10 dpo. Vet det er teit, men klarer ikke la vær...Spennendehar 2 tester og skal ikke teste før etter ikm
Jaaa. Tommelen opp for det. 4 dpo jeg ogDa gjør vi det![]()
Fordi jeg alltid får blenda hvit test hver gang ! Så da prøver vi og ikke være fanatiskHvordan klarer du det? Jeg svir stortsett av første test 9 eller 10 dpo. Vet det er teit, men klarer ikke la vær...
Gjør jeg og stortsett. Hadde mulig en kjemisk en for 2 mnd siden. Men da ble jeg jo desto mer skuffet når testen gradvis ble svakere igjen og...Fordi jeg alltid får blenda hvit test hver gang ! Så da prøver vi og ikke være fanatisk
Når er IKM? Eller når er du 10-12 DPO?Gjør jeg og stortsett. Hadde mulig en kjemisk en for 2 mnd siden. Men da ble jeg jo desto mer skuffet når testen gradvis ble svakere igjen og...
Får prøve å holde meg fra å teste til 10-12 dpo eller noe denne gangen![]()
Absolutt...Jeg er jo nysjerrigmen den skuffelsen er værst :/
sånn er det med de jeg kjenner og. blir gravide på første forsøk :/Ja jeg syns detsyns alle venninene mine blir gravide med engang de ser baby
Er 4 dpo idag. Så det er jo en stund tilNår er IKM? Eller når er du 10-12 DPO?
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Kjenner derfor det er ekstra sårt at det tar tid hos oss.sånn er det med de jeg kjenner og. blir gravide på første forsøk :/