Vi som temper(Ny)

Tok en digital i dag men den var negativ men fortsatt ikke TR så får prøve igjen til uka :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Hvordan ser grafen din ut da Hope90? Hvor mange dager dop er du?

Jeg ser at man ikke skal reise seg opp før man temper! Det har jeg gjort! Hvor farlig er det??

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg ser at man ikke skal reise seg opp før man temper! Det har jeg gjort! Hvor farlig er det??

Farlig er det vel ikke, men det kan slå ut feil på tempen. Vil tro det er forskjell på om du setter deg opp i sengen, og vandrer rundt i huset før du temper.

Jeg har gått fra soverommet til badet! Er vel kanskje 10 skritt!

Det å gå kan påvirke temperaturen, det å snu seg rundt gjør ikke det. Jeg vil tro det har noe med blodsirkulasjon å gjøre..

Fordi jeg alltid får blenda hvit test hver gang ! Så da prøver vi og ikke være fanatisk :)

Gjør jeg og stortsett. Hadde mulig en kjemisk en for 2 mnd siden. Men da ble jeg jo desto mer skuffet når testen gradvis ble svakere igjen og...
Får prøve å holde meg fra å teste til 10-12 dpo eller noe denne gangen;)

Gjør jeg og stortsett. Hadde mulig en kjemisk en for 2 mnd siden. Men da ble jeg jo desto mer skuffet når testen gradvis ble svakere igjen og...
Får prøve å holde meg fra å teste til 10-12 dpo eller noe denne gangen;)
Når er IKM? Eller når er du 10-12 DPO?

Sent from my iPhone using BV Forum

Spent på tempen i morgen. Blir skuffet om den ikke stiger.
Føltes ut som noen har slått meg nederst i magen idag, har trua på det var el :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp