Vi som temper(Ny)

Jeg skjønner ingenting av hva som skjer nå, el testene var positiv for tre dager siden lissom og jeg synes det var seint for jeg pleier ha el mellom cd12 og cd14. Nå skal jeg jo ha tr om ei lita uke... Blir forsinket den å nå da??

Leo vil bli storebror <3
Den blir nok forsinket den også ja! Ellers så får du en blødning uten å ha eggløsning. Det har skjedd meg tidligere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fordi om el testene var positiv trenger du ikke å ha hatt el. Kan hende kroppen din ikke fikk til el nå, men prøver om noen dager igjen :) krysser for at du får el snart

Sent from my iPhone using BV Forum
Merkelig uansett, spent på når tr kommer så vi kan begynne på ny pp. Nå skal mannen inn å ta prøve også, hvis alt er bra der skal jeg få pergo og metformin. Men jeg tåler dårlig metformin da, har prøvd de litt nå.

Leo vil bli storebror <3

Da er vi to :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Bra jeg ikke er alene :D
Sånn føler jeg meg idag
ImageUploadedByBV Forum1398343882.056684.jpg

Egentlig jeg å, tenker hver dag at jeg skulle ha bynt å trent men, det er alltid et men...

Jeg begynte jeg . Sykla 1 til 1,5 mil hver dag. Så kom påsken og jeg mistet litt motivasjon... Sånn går det hver gang.

Jeg begynte jeg . Sykla 1 til 1,5 mil hver dag. Så kom påsken og jeg mistet litt motivasjon... Sånn går det hver gang.

Bare å begynne igjen :D Du er flink ;)

jeg skal begynne igjen. det er planen iallfall
Men du må ta d veldig rolig da, så ikke spira blir sint!

Da får du bare hoppe idet igjen :) flink har du vært!

Haha!! Hjelper med lavkarbo då:p det hjalp på min mage iallefall:p

Er ikke så stor egentlig, men hadde jeg kutta ut colan og gått litt på fjellet så hadde jeg nok mistet noen kilo :p

Et lite spm som slo meg her.. Blir grafen min trifasisk i morgen hvis jeg har like høy temperatur? Har ikke vip, hvis ikke hadde ff kunnet fortelle meg det ;)

Og en ting til.. Strekkbart slim.. Vanlig før tr? Aldri hatt før.. Som jeg kan huske..

Back
Topp