**IKM uke 19**

Middag i dag jenter?? Vet ikke hva jeg skal lage, og begynner å få litt dårlig tid :P Sånn går det når mann ser to filmer på rad :P haha... Prioriteringer kalles det :P

Planen resten av dagen er
* Hente snuppene i bhg.
* Så skal jeg på senteret og kjøpe headset med mikrofon så jeg får tatt opp på pc.. Må like engelsk :P
* Hjem å spise og gjøre litt lekser :) :P Dette kunne jeg jo ha gjort i stedet for å se på tv og skravle med dere :P Igjen må prioritere her :P haha...
* Så håper jeg å få heklet litt :) I det minste startet :)

Så må jeg spørre dere: :)

Hvilken utdanning har du, og hva jobber du med nå?

Prøver selv å finne ut hva jeg vil gjøre, men jeg vet ikke. Drømme jobben min er jordmor/barnepleier. Men med leddgikt som ikke er "aktiv" så er det nok ikke det beste for meg, for jeg vet ikke når den vil plutselig utløses. :( Dritt kropp, hate it. :(

Så må finne ut hva jeg vil bli? :) Har ikke utdanning, men holder på med generell studiekompetanse :) Så noe skal jeg bli, etterhvert :D :P

Middag i dag jenter?? Vet ikke hva jeg skal lage, og begynner å få litt dårlig tid :P Sånn går det når mann ser to filmer på rad :P haha... Prioriteringer kalles det :P

* Hente snuppene i bhg.
* Så skal jeg på senteret og kjøpe headset med mikrofon så jeg får tatt opp på pc.. Må like engelsk :P
* Hjem å spise og gjøre litt lekser :) :P Dette kunne jeg jo ha gjort i stedet for å se på tv og skravle med dere :P Igjen må prioritere her :P haha...

Prøver selv å finne ut hva jeg vil gjøre, men jeg vet ikke. Drømme jobben min er jordmor/barnepleier. Men med leddgikt som ikke er "aktiv" så er det nok ikke det beste for meg, for jeg vet ikke når den vil plutselig utløses. :( Dritt kropp, hate it. :(

Så må finne ut hva jeg vil bli? :) Har ikke utdanning, men holder på med generell studiekompetanse :) Så noe skal jeg bli, etterhvert :D :P
Skal ha kyllingfilet og ovnsstekte potetbåter.

Jeg har ikke utdannelse men jobber i butikk

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Var bra noen dager,men nå så er formen ræva igjen

Skal ha kyllingfilet og ovnsstekte potetbåter.

Jeg har ikke utdannelse men jobber i butikk

God bedring.... Håper det gir seg snart så dere får nyte påsken :)

Hørtes godt ut med kylling :)

Hvis du kunne velge et yrke, hva ville du ha blitt? :D

ImageUploadedByBV Forum1397484229.698600.jpg

Dette ble vår lunsj/middag.

Er utdannet helsesekretær.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Ja, er ikke mange dagene igjen nå :) Skal bli godt med to uker der vi kun kan være oss to og bruke tiden på kun oss.
Så får vi lade batteriene, ha sex og lage januarskatten vår :)

Ja det vil jeg tru skal bli godt:) Her driver vi å ser etter kjærstetur til en storby. Men får ikke helt bestemt oss for hvor. Noen som har noen forslag kanskje?:)

Ja det vil jeg tru skal bli godt:) Her driver vi å ser etter kjærstetur til en storby. Men får ikke helt bestemt oss for hvor. Noen som har noen forslag kanskje?:)
Praha, Riga, Barcelona, Paris.
Praha er veldig populært, og veldig mange anbefaler den byen :)

Hakke peiling. Lyst til å bli barnepleier,men vet ikke om jeg er sterk nok til det.

Middag i dag jenter?? Vet ikke hva jeg skal lage, og begynner å få litt dårlig tid :p Sånn går det når mann ser to filmer på rad :p haha... Prioriteringer kalles det :p

* Hente snuppene i bhg.
* Så skal jeg på senteret og kjøpe headset med mikrofon så jeg får tatt opp på pc.. Må like engelsk :p
* Hjem å spise og gjøre litt lekser :) :p Dette kunne jeg jo ha gjort i stedet for å se på tv og skravle med dere :p Igjen må prioritere her :p haha...

Så må finne ut hva jeg vil bli? :) Har ikke utdanning, men holder på med generell studiekompetanse :) Så noe skal jeg bli, etterhvert :D :p

Her blir det pølser i brød til middag. Lettvint idag:-)

Har ikke noe utdannelse.enda hvertfall. Går nå på voksenopplæring en gang i uka (helse og oppvekstfag) når jeg er ferdig med det er planen å gå på fagskole (barnepleier)!! Så vi har nokså like drømmejobber:-) håper jeg bare klarer det. :)

Jeg var akkurat og Berlin og er helt frelst! Så mye historie, så mye å se, bra shopping og billig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aldri vært der så det skal jeg nevne for mannen :) billig er jo bare bra og shopping ikke minst. For min del hvertfall :p hehe.
Praha, Riga, Barcelona, Paris.
Praha er veldig populært, og veldig mange anbefaler den byen :)

Vært i praha engang. Veldig fint der som jeg kan huske. Er så mange år siden jeg var der så husker ikke. Så dit kunne jeg tenkt meg å dratt igjen:) Men mannen var visst ikke såå gira på å dra dit. Han nevnte krakow,men det er vel kanskje ikke en by man drar på kjærstetur til, eller?

Jeg har vært i krakow for noen år siden og synes det var helt nydelig der. Veldig pen by!

* Hente snuppene i bhg.

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i barnehage:-)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Ja lenge siden har vært ute å reist nå, så det skal bli deilig :) vi tenker vi tar ei langhelg slutten av mai begynnelsen av juni. Så det blir ikke helt enda. Men da har man noe å se frem til :-)

Det er veldig godt å ha noe å glede seg til (annet en baby). Tror vi må få til en tur igjen til sommeren vi også. Tenkte egentlig bare å være på fjellet men jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å reise en liten tur. Har snust litt på Split:)

Back
Topp