Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal den hjelpe for?
Det er helt innenfor normalen![]()
:/Ja da får man gjøre seg klar for TR. Tempen falt veldig i dag![]()
![]()
![]()
Så rart at gynekologene sier noe annet :/ Håper de oppdaterer seg litt.Det er til diskusjon. I flere amerikanske nettsteder med medisinsk info står det anbefalt at alle som har prøvd en stund, og har lutealfase på 12 dager eller mindre bør få Crinone. Så om man leser om defekt lutealfase varierer definisjonen en del fra kilde til kilde.
*Taster på app på mobilen*
Så rart at gynekologene sier noe annet :SDet er til diskusjon. I flere amerikanske nettsteder med medisinsk info står det anbefalt at alle som har prøvd en stund, og har lutealfase på 12 dager eller mindre bør få Crinone. Så om man leser om defekt lutealfase varierer definisjonen en del fra kilde til kilde.
*Taster på app på mobilen*
Er ikke bestandig det er likt vær mnd, noen ganger synker ikke tempen før noen dager etter tr har kommet.Tempen min gikk fra i går 35,85 til 35,82 i dag. Syns ikke det var så veldig stort fall. Men allikevel blør jeg (spotter så må ha truseinnlegg).
Tidligere har tempen falt med ca 0,80 før mensen kommer... Hvorfor har den ikke gått ned ennå. Har den glemt å gå ned?
Go'jenta mai -09![]()
MA august -13.![]()
Prøver på en til.
Er ikke bestandig det er likt vær mnd, noen ganger synker ikke tempen før noen dager etter tr har kommet.
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan man bli gravid etter egget har sluppet? Innså plutselig at jeg ikke skjønte så mye som jeg har trodd at jeg gjorde..
Joda det er sikkert sant. Får begynne forsiktigHehe. Du skal se du får fart på sakene nåHehe. Men det er stort sett de første ukene og noen ganger når man øker dose.