Vi som temper(Ny)

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal tempe og sånn kommende måned, eller om jeg skal ta en liten pause fra det. Men kjenner jeg meg selv rett da, så klarer jeg ikke å holde meg unna verken temperaturmålet eller el testene. Hehe

Samme her. For nysgjerrig til å ikke vite eller finner ut av når EL. :P

❤️❤️❤️❤️

Kan det at jeg har brukt Crinone påvirke hormonprøvene jeg tok på cd2? Slutta med crinone dagen før tanta kom, men det står jo at den virker i tre dager etterpå.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ville hørt med gynekolog, men kanskje? Som du sier den virker jo 3 dager etterpå.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal tempe og sånn kommende måned, eller om jeg skal ta en liten pause fra det. Men kjenner jeg meg selv rett da, så klarer jeg ikke å holde meg unna verken temperaturmålet eller el testene. Hehe
Skjønner deg godt! Vanskelig å la være, å en kommer nok ikke til å tenke mindre på om det klaffer eller ikke, når eggløsning er og når en kan teste..

Tempen stiger håper ikke den faller til uka :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Litt vemodig her i dag... 3-åringen sluttet frivillig med sjokk i går. Har jeg plutselig to store barn, nå da? Far i huset er storfornøyd, jeg gruer meg til konfirmasjoner...

Litt vemodig her i dag... 3-åringen sluttet frivillig med sjokk i går. Har jeg plutselig to store barn, nå da? Far i huset er storfornøyd, jeg gruer meg til konfirmasjoner...
Så flink da :) Hihi. Snart blir det baby på dere igjen skal du se ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så flink han er! :) Her sitter smokken godt fast, men pappaen vil at den skal bort. Jeg syns det er litt trist at den skal bort.. :( Hun sluttet tidlig med bleier, men den smokken kunne hun få hatt litt til.. Lille babyen som ikke er babyen lenger..

Så flink han er! :) Her sitter smokken godt fast, men pappaen vil at den skal bort. Jeg syns det er litt trist at den skal bort.. :( Hun sluttet tidlig med bleier, men den smokken kunne hun få hatt litt til.. Lille babyen som ikke er babyen lenger..

Ser den Medusa_83... :)

Her er også smokken grodd fast på minste frøkna. :P Men den skal bort løpet av sommern :)

Er det flere som har problemer med å ikke kunne være innlogget på FF (ikke app, internett). Altså, trykker hver gang at siden skal huske passordet, men må alltid logge inn. Bruker google chrome, så tenker om andre så bruker google chrome også har problemer med det?

Er det flere som har problemer med å ikke kunne være innlogget på FF (ikke app, internett). Altså, trykker hver gang at siden skal huske passordet, men må alltid logge inn. Bruker google chrome, så tenker om andre så bruker google chrome også har problemer med det?
Bruker sjelden pcn, så kan desverre ikke svare deg. Men skal sjekke senere idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker chrome, men kommer rett inn nå. Kan hende jeg har måttet klikke på "husk passordet" noen ganger, for har pleid å måtte skrive brukernavn og passord.

:P Vel, jeg klarer nå ikke å la vær å håpe da ;)

El får skjerpe seg den også ;)
Bra du håper:D jeg er liksom der hvor jeg er ferdig med å mase,og heller venter. For ellers så blir jeg bare lei meg og grinete ,når det ikke går som jeg håper.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ingen problemer her. Alltid pålogget.. Bruker også google chrome.

Merkelig dere andre kommer rett inn. Tror jeg også gjorde det, den første uka, så slettet jeg nettloggen, og nå må jeg skrive det inn hver gang. Det er jo bare noen få tegn, men hadde vært fint å kommer rett inn liksom :P Takk for at dere har sjekket :)

Så rart, jeg er på cd 6, siste tr-dag i går. Idag har jeg el smerter(?) eller lignende og "watery" cm. Neg el test. Greitt jeg har litt kortere syklus, men dette var da voldsomt.

Sent from my iPad using BV Forum

Så rart, jeg er på cd 6, siste tr-dag i går. Idag har jeg el smerter(?) eller lignende og "watery" cm. Neg el test. Greitt jeg har litt kortere syklus, men dette var da voldsomt.

Sent from my iPad using BV Forum
Oi, men det er jo bare positivt da, slipper du å vente så lenge :D Bare å starte med aksjer innlegg;)

Bra du håper:D jeg er liksom der hvor jeg er ferdig med å mase,og heller venter. For ellers så blir jeg bare lei meg og grinete ,når det ikke går som jeg håper.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Skjønner deg på en måte :)

Merkelig dere andre kommer rett inn. Tror jeg også gjorde det, den første uka, så slettet jeg nettloggen, og nå må jeg skrive det inn hver gang. Det er jo bare noen få tegn, men hadde vært fint å kommer rett inn liksom :P Takk for at dere har sjekket :)

Rart. Kom fint inn i går. Har bare trykket lagre passord 1 gang.

❤️❤️❤️❤️

Back
Topp