Njaa. Blir nok ikke januar heller tenker jeg.Ja, nå kan hun forsvinneSå dere får startet neste pp
Januar på dere
![]()
Han er sur og grinete hele tiden ,så får ikke akkurat lyst på han
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njaa. Blir nok ikke januar heller tenker jeg.Ja, nå kan hun forsvinneSå dere får startet neste pp
Januar på dere
![]()
Njaa. Blir nok ikke januar heller tenker jeg.
Han er sur og grinete hele tiden ,så får ikke akkurat lyst på han
El tar sin tidHahahaha.... Han får se og snurpe inn så du får lyst på han innen og rundt EL tider![]()
![]()
Godt å endelig finne ut sv det, jaFortsatt ingen el her. Negativ test og lav temp. Merker jeg er veldig glad for å ha begynt å tempe, og har på en måte fått prøving før temping med ørten pp og prøving etter temping med ikke fullt så mange pp. Jeg visste ikke at jeg har sen el, så her har vi bomma MANGE ganger. Jaja.. Føler sjansene er litt fornyet nå. Ha en fin dag folkens!
Lurer på en tinger det slik at når tempen øker så er det sikkert at en har hatt el? Fikk bare nesten positiv el test denne mnd.
Sent from my iPad using BV Forum
El tar sin tidom han snurper igjen kjeften ,er uvisst
God ide! Man skal da kose seg når man kanDa tr er på besøk unner jeg meg et glass rødvin
Lurer på en tinger det slik at når tempen øker så er det sikkert at en har hatt el? Fikk bare nesten positiv el test denne mnd.
Da tr er på besøk unner jeg meg et glass rødvin