Vi som temper(Ny)

Njaa. Blir nok ikke januar heller tenker jeg.
Han er sur og grinete hele tiden ,så får ikke akkurat lyst på han :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hahahaha.... Han får se og snurpe inn så du får lyst på han innen og rundt EL tider ;) :P

Dpo land og tempen stiger lit :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Kan det at jeg har brukt Crinone påvirke hormonprøvene jeg tok på cd2? Slutta med crinone dagen før tanta kom, men det står jo at den virker i tre dager etterpå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå som tr har kommet og gått etter kun en kveld med spotting og to dager med blødninger før den ble borte igjen i dag synes jeg egentlig at den kunne tatt med seg de andre symptomene også. Er like kvalm, småsvimmel, trøtt, sulten, mer sulten og må tisse minst en gang i timen. Før tr kom var jeg nesten sikker på jeg var gravid, aldri vært så skuffet som denne mnd. For ikke å snakke om de ømme puppene. Tror jeg er innbilt gravid, går det Ann? Burde jo gå over nå som tr har vært her da...

Leo vil bli storebror <3

Fortsatt ingen el her. Negativ test og lav temp. Merker jeg er veldig glad for å ha begynt å tempe, og har på en måte fått prøving før temping med ørten pp og prøving etter temping med ikke fullt så mange pp. Jeg visste ikke at jeg har sen el, så her har vi bomma MANGE ganger. Jaja.. Føler sjansene er litt fornyet nå. Ha en fin dag folkens!
Godt å endelig finne ut sv det, ja :) Og man har jo definitvt bedre sjanser når man ikke bommer på EL ;)

Lurer på en ting :) er det slik at når tempen øker så er det sikkert at en har hatt el? Fikk bare nesten positiv el test denne mnd.

Sent from my iPad using BV Forum

Har merkelig nok veldig tro på denne PP'en :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Har prøvd å skaffe meg legetime for å prøve å tigge til meg crinone siden jeg spotter så mye DPO, men den neste ledige timen var ikke før om 3 uker:( Da får jeg bare vente og se om sporttingen roer seg denne pp, evt prøve meg på wild yam.

Lurer på en ting :) er det slik at når tempen øker så er det sikkert at en har hatt el? Fikk bare nesten positiv el test denne mnd.

Om tempen stiger og holder seg høy så har du hatt eggløsning selv om EL-testen ikke er helt positiv.

*Taster på app på mobilen*

Skal tempen lissom stige igjen med engang. Jeg fikk tr søndag kveld. Mandag gikk tempen ned, men i går og i dag har den gått oppover igjen...

Leo vil bli storebror <3

Tr har ikke kommet enda... Venter og venter

Om du har hatt tre høye temperaturer etter hverandre og tempen holder seg høy etterpå, så har man mest sannsynlig hatt el. Grunnen til at du bare fikk nesten positiv kan være at noen får positiv test på morgenen, mens andre får på kvelden eller ettermiddagen. Så du kan teste tre ganger i løpet av en dag, og bare en av de blir positive.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal tempe og sånn kommende måned, eller om jeg skal ta en liten pause fra det. Men kjenner jeg meg selv rett da, så klarer jeg ikke å holde meg unna verken temperaturmålet eller el testene. Hehe

Her så startet dagen med tablettinntak, smertene er kommet men ingen tr enda. Håper hun kommer idag sånn at jeg kan begynne på Letrozol på lørdagen :)

Back
Topp