Vi som temper(Ny)

Okei da skjønner jeg. Håper nesten tr kommer da? Så du får starta på letrozol du også :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
håper den kommer ganske fort ja :)

De ringer meg om de får en ledig time, om noen avbestiller. Men problemet er jo at både mannen og jeg da må kunne ta oss fri fra jobb og komme. Jeg har både en del teammøter og en del pasientmøter, selv om jeg også har en del kontortid og hjemmekontor, men til sammen da med mannens møter så skal det litt til at vi brått kan få tid begge to. Og jeg vil tippe at de fleste som har fått timer 1-2 måneder frem i tid hos en spesialist i gynekologi ved sykehuset (og det er tydelig at han er spesialisten man skal til ved utredning, for det var jo ikke snakk om de andre gynekologene på avdelingen) så tenker jeg at det er få som avbestiller.

Jeg håper fortsatt at MA'en var uflaks, naturen som ryddet opp noe som ikke kunne gå bra. I så fall så kan det fortsatt være at Crinone holder for meg, og at utredningen bare vil si at "alt er normalt, men du trenger progesteronstøtte". I så fall kan jeg jo håpe nå at vi blir gravide neste syklus, får en baby i januar 2015 og slipper hele utredningen helt. :) Optimist! ;)

Ja, det skal noe til for å få alt til å klaffe. Vært mye lettere om man bare kunne knipse, og vips så hadde begge ledig tid. Men håper selvfølgelig at dere ikke kommer til å trenge noen ledig tid da :)

Ellers fikk jeg migrene idag.. Ser ut til at det er den nye eggløsningstrenden her.. Finfint! Slike medisiner er jo så bra for fruktbarheten.. Jaja.. Knasket en pille og drakk kaffe for å øke effekten. Fungerte godt. Så spørs om jeg ikke må be om koffein på resept, for det hjelper meg så godt når jeg har migrene..

Ikke slipp stigning i dag.. Virker ikke som et egg har sluppet ennå, så da tror jeg vi legger inn aksjer i dag!:D
Fikk ikke lagt inn i går, så ble litt lei meg men da kan det være at det fortsatt er muligheter.!!;)

Tempen er ganske lav nå, vurderer å pakke med meg bind å ha med på jobb.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tempen er ganske lav nå, vurderer å pakke med meg bind å ha med på jobb.

Lurt å ta med i tilfelle. Har du mange sykluser uten eggløsning? Har du noe som gjør at du sjelden får? Håper letrozol kicker i gang eg skikkelig eggløsning :)

Lurt å ta med i tilfelle. Har du mange sykluser uten eggløsning? Har du noe som gjør at du sjelden får? Håper letrozol kicker i gang eg skikkelig eggløsning :)
Litt usikker, men virker som at det har vært mange pp'r uten. Håper jeg også at det gjør. Har fått time på sykehuset i desember til sånn kikhulsgreier om jeg ikke blir gravid med Lettozol.

Litt usikker, men virker som at det har vært mange pp'r uten. Håper jeg også at det gjør. Har fått time på sykehuset i desember til sånn kikhulsgreier om jeg ikke blir gravid med Lettozol.

Bra. Håper klart du blir gravid før det! Jeg har fått beskjed om å prøve det i 6pp. Hvis ikke blir jeg vel sendt til videre utredning.

Bra. Håper klart du blir gravid før det! Jeg har fått beskjed om å prøve det i 6pp. Hvis ikke blir jeg vel sendt til videre utredning.
6 pp her også men vi har ikke vært registrert på samme adresse så lenge så må vi vente til desember før vi har krav på noe

Fortsatt ingen el her. Negativ test og lav temp. Merker jeg er veldig glad for å ha begynt å tempe, og har på en måte fått prøving før temping med ørten pp og prøving etter temping med ikke fullt så mange pp. Jeg visste ikke at jeg har sen el, så her har vi bomma MANGE ganger. Jaja.. Føler sjansene er litt fornyet nå. Ha en fin dag folkens!

Kjør på!:) Så håper jeg egget slipper senere i dag, så du går over i dpo land snart :)
Hihi, skal det;) Har veldig el smerter og tak nå så tror det slipper nå snart:D
Huff, de dpo dagene er såååå laaaange:p

3 dagen med smerter. Det var nytt for meg. Håper dette tantekreket kan stikke snart. Har vært her lenge nok nå!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, nå kan hun forsvinne :) Så dere får startet neste pp ;) Januar på dere ;)

Tempen min sank i dag :( Og så kom det litt blod :( Får se om det er kroppen som reagerer på spire eller om det er TR tid. 7-8 dpo i dag.

Last edited:
Back
Topp