håper den kommer ganske fort jaOkei da skjønner jeg. Håper nesten tr kommer da? Så du får starta på letrozol du også
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper den kommer ganske fort jaOkei da skjønner jeg. Håper nesten tr kommer da? Så du får starta på letrozol du også
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
De ringer meg om de får en ledig time, om noen avbestiller. Men problemet er jo at både mannen og jeg da må kunne ta oss fri fra jobb og komme. Jeg har både en del teammøter og en del pasientmøter, selv om jeg også har en del kontortid og hjemmekontor, men til sammen da med mannens møter så skal det litt til at vi brått kan få tid begge to. Og jeg vil tippe at de fleste som har fått timer 1-2 måneder frem i tid hos en spesialist i gynekologi ved sykehuset (og det er tydelig at han er spesialisten man skal til ved utredning, for det var jo ikke snakk om de andre gynekologene på avdelingen) så tenker jeg at det er få som avbestiller.
Jeg håper fortsatt at MA'en var uflaks, naturen som ryddet opp noe som ikke kunne gå bra. I så fall så kan det fortsatt være at Crinone holder for meg, og at utredningen bare vil si at "alt er normalt, men du trenger progesteronstøtte". I så fall kan jeg jo håpe nå at vi blir gravide neste syklus, får en baby i januar 2015 og slipper hele utredningen helt.Optimist!
![]()
Bare forsøk å sjekke at dere oppfyller kriteriene før dere sender (tror de fleste i denne tråden gjør det altså, men jeg må bare påpeke det!)![]()
Ikke jeg heller!Ikke jeg heller..![]()
Lurt å ta med i tilfelle. Har du mange sykluser uten eggløsning? Har du noe som gjør at du sjelden får? Håper letrozol kicker i gang eg skikkelig eggløsningTempen er ganske lav nå, vurderer å pakke med meg bind å ha med på jobb.
Sent from my iPhone using BV Forum
Litt usikker, men virker som at det har vært mange pp'r uten. Håper jeg også at det gjør. Har fått time på sykehuset i desember til sånn kikhulsgreier om jeg ikke blir gravid med Lettozol.Lurt å ta med i tilfelle. Har du mange sykluser uten eggløsning? Har du noe som gjør at du sjelden får? Håper letrozol kicker i gang eg skikkelig eggløsning![]()
Bra. Håper klart du blir gravid før det! Jeg har fått beskjed om å prøve det i 6pp. Hvis ikke blir jeg vel sendt til videre utredning.Litt usikker, men virker som at det har vært mange pp'r uten. Håper jeg også at det gjør. Har fått time på sykehuset i desember til sånn kikhulsgreier om jeg ikke blir gravid med Lettozol.
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjør på!Fortsatt positiv, da er det vel bare og humpe i vei..!Vis vedlegget 56693
6 pp her også men vi har ikke vært registrert på samme adresse så lenge så må vi vente til desember før vi har krav på noeBra. Håper klart du blir gravid før det! Jeg har fått beskjed om å prøve det i 6pp. Hvis ikke blir jeg vel sendt til videre utredning.
Hihi, skal detKjør på!Så håper jeg egget slipper senere i dag, så du går over i dpo land snart
![]()
3 dagen med smerter. Det var nytt for meg. Håper dette tantekreket kan stikke snart. Har vært her lenge nok nå!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hoi! Det skjulte forumet er oppe og går! Lykkeliten_86 kommer til å bli bombardert med PM'er![]()