**IKM uke 14**

Tommelen opp for det. Håper virkelig at det klaffer nå altså. Men kjennes dessverre ikke sånn ut.
Det er ikke alltid det man kjenner er rett :p Kroppens signaler er av og til rare og diffuse :)

Jeg tror kanskje det er en slags TR jeg har hatt nå med det lille jeg hadde av spotting. Jeg finner ikke så mye om det på nettet, men det ser ut til at man kan ha rare/mindre blødninger hvis man har hatt en syklus uten EL. Og siden jeg ikke har fått noen positiv EL-test, kan det jo tenkes at kroppen rett og slett ikke har sluppet noe egg denne gangen. Fiffige greier.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Merkelig, 2 dg over ikm. Kommet litt rosa blodslim, men ingen tante. Føles som hun kommer, men kommer ikke. Småkvalm, mettallisk smak i munnen, uggen.
Må teste i morgen tidlig tror jeg.

Nå irriterer jeg meg grønn over et naboen har bråkete fest. Er det muuulig, voksne mennesker!

Sent from my iPad using BV Forum

Merkelig, 2 dg over ikm. Kommet litt rosa blodslim, men ingen tante. Føles som hun kommer, men kommer ikke. Småkvalm, mettallisk smak i munnen, uggen.

Nå irriterer jeg meg grønn over et naboen har bråkete fest. Er det muuulig, voksne mennesker!

Høres lovende ut da! ;)

Oooh, spennende!! :D Lykke til med testing ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende. Gleder meg til oppdatering imorgen tidlig:D

Det er ikke alltid det man kjenner er rett :p Kroppens signaler er av og til rare og diffuse :)
Det er sant. Men har liksom vanskelig for å tro at det kan ha klaffet nå liksom. Etter 12 pp. Å hvorfor er isåfall testene blenda og tempen er på vei ned. Alt taler dessverre for at tanta kommer.
MEN jeg håper jo fortsatt at tempen stiger litt i morgen, og at testen blir positiv. Meeennnn....

5.april! Så mange som har IKM i dag!

Jeg testet blendahvitt i går, har murringer men ingen spotting merkelig nok. Gadd ikke å teste i dag, venter bare på tr.

Lykke til resten av gjengen!

Her kom tanta med et brak idag tidlig. Så nå er jeg sur, for jeg hadde virkelig ikke lyst på besøk nå.

Helt det samme her :( Lykke til videre, da blir det 2015 på oss :)

Og masse lykke til til dere andre, håper det kommer mange positive tester snart :)

Helt det samme her :( Lykke til videre, da blir det 2015 på oss :)

Og masse lykke til til dere andre, håper det kommer mange positive tester snart :)

Tanta på deg og? Huff hun er så dust altså. Har 32 dagers lang syklus så føler jeg må vente sååå lenge på el og nå når jeg er igang med ny pp. Slitsomt. Vil heller ha 28 dagers syklus og flere forsøk...

Da var ikm dagen her i følge min beregning, skulle egentlig teste i dag, men glemte det. Har vært oppe stort sett annen hver time og tisset i natt og er bare 12 dpo, så venter til mandag heller noe tenker jeg...

Leo vil bli storebror <3

Tanta på deg og? Huff hun er så dust altså. Har 32 dagers lang syklus så føler jeg må vente sååå lenge på el og nå når jeg er igang med ny pp. Slitsomt. Vil heller ha 28 dagers syklus og flere forsøk...

Ja, tr her og :( Jeg har så kort lutealfase jeg, så lenge til el, også er plutselig tanta der.. Neste måned skal jeg reise med jobb, så tror ikke vi har mye sjans :( men men, vi får se!

Og jeg har redusert syklusen fra 54 dager til 30, så 32 er ikke så gale, tro meg ;) får mange forsøk da! :)

Back
Topp