Tommelen opp for det. Håper virkelig at det klaffer nå altså. Men kjennes dessverre ikke sånn ut.Håper hun ikke kommer på leeeenge!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tommelen opp for det. Håper virkelig at det klaffer nå altså. Men kjennes dessverre ikke sånn ut.Håper hun ikke kommer på leeeenge!![]()
Det er ikke alltid det man kjenner er rettTommelen opp for det. Håper virkelig at det klaffer nå altså. Men kjennes dessverre ikke sånn ut.
Høres lovende ut da!Merkelig, 2 dg over ikm. Kommet litt rosa blodslim, men ingen tante. Føles som hun kommer, men kommer ikke. Småkvalm, mettallisk smak i munnen, uggen.
Må teste i morgen tidlig tror jeg.
Nå irriterer jeg meg grønn over et naboen har bråkete fest. Er det muuulig, voksne mennesker!
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, jeg håper, men prøver å ikke håpe for mye.Høres lovende ut da!![]()
Merkelig, 2 dg over ikm. Kommet litt rosa blodslim, men ingen tante. Føles som hun kommer, men kommer ikke. Småkvalm, mettallisk smak i munnen, uggen.
Nå irriterer jeg meg grønn over et naboen har bråkete fest. Er det muuulig, voksne mennesker!
Spennende. Gleder meg til oppdatering imorgen tidligMerkelig, 2 dg over ikm. Kommet litt rosa blodslim, men ingen tante. Føles som hun kommer, men kommer ikke. Småkvalm, mettallisk smak i munnen, uggen.
Det er sant. Men har liksom vanskelig for å tro at det kan ha klaffet nå liksom. Etter 12 pp. Å hvorfor er isåfall testene blenda og tempen er på vei ned. Alt taler dessverre for at tanta kommer.Det er ikke alltid det man kjenner er rettKroppens signaler er av og til rare og diffuse
![]()
Her kom tanta med et brak idag tidlig. Så nå er jeg sur, for jeg hadde virkelig ikke lyst på besøk nå.
Nei altså blir nok ikke det. Drikker ikke noe særlig jeg. Kroppen min tåler det ikke, utløser migreneanfall.Så kjedelig! Vin i kveld da?![]()
Her kom tanta med et brak idag tidlig. Så nå er jeg sur, for jeg hadde virkelig ikke lyst på besøk nå.
Tanta på deg og? Huff hun er så dust altså. Har 32 dagers lang syklus så føler jeg må vente sååå lenge på el og nå når jeg er igang med ny pp. Slitsomt. Vil heller ha 28 dagers syklus og flere forsøk...Helt det samme herLykke til videre, da blir det 2015 på oss
Og masse lykke til til dere andre, håper det kommer mange positive tester snart
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjedelig..Her kom tanta med et brak idag tidlig. Så nå er jeg sur, for jeg hadde virkelig ikke lyst på besøk nå.
Tanta på deg og? Huff hun er så dust altså. Har 32 dagers lang syklus så føler jeg må vente sååå lenge på el og nå når jeg er igang med ny pp. Slitsomt. Vil heller ha 28 dagers syklus og flere forsøk...
Tanta på deg og? Huff hun er så dust altså. Har 32 dagers lang syklus så føler jeg må vente sååå lenge på el og nå når jeg er igang med ny pp. Slitsomt. Vil heller ha 28 dagers syklus og flere forsøk...