Testene våre

Eg sniker meg inn her litt jenter :) Er 18 dpo i dag, men syntes ikke at testene mine blir sterkere.. Strimmeltestene er fra høyre mot venstre tatt på ikm dagen, 16 dpo morgen og kveld og 17 dpo morgen. Staven er tatt i dag tidlig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396424479307.jpg
    1396424479307.jpg
    29,5 KB · Visninger: 85
  • 1396424492428.jpg
    1396424492428.jpg
    34,7 KB · Visninger: 84
Eg sniker meg inn her litt jenter :) Er 18 dpo i dag, men syntes ikke at testene mine blir sterkere.. Strimmeltestene er fra høyre mot venstre tatt på ikm dagen, 16 dpo morgen og kveld og 17 dpo morgen. Staven er tatt i dag tidlig.

Nå har jeg lest meg opp om disse billig strimlene og alle legene sier at det er ikke alle som får sterke noen gang på de, så lenge det er tydelig rosa strek er du gravid! Strek er strek sier de :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

De blir jo sterkere;) er alle testene fra samme bestilling? Da kan jo det evt være noe i veien med dem? Men de er jo positive og blir sterkere:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk jenter! Ja alle strimmeltestene er fra samme bestilling. Snakket med legekontoret nå og fikk ikke komme inn å ta blodprøve før 7 mai.. Så da er det vel bare å vente da. Har kjøpt digital som sikkert blir tatt på fredag :)

Takk jenter! Ja alle strimmeltestene er fra samme bestilling. Snakket med legekontoret nå og fikk ikke komme inn å ta blodprøve før 7 mai.. Så da er det vel bare å vente da. Har kjøpt digital som sikkert blir tatt på fredag :)

Syntes de ble sterkere jeg? Så ikke noe på den første men litt tydeligere på neste osv. Kan vel umulig få 4 falske tester etter hverandre med stigning, så du er nok gravid.. Men ta en digital til helgen du, så får du det svart på hvitt vertfall ;)

Jeg synes også de helt klart er sterkere... :) også minner jeg igjen om at selv om de dobler seg annenhver dag så utgjør ikke det mye i starten. Har du F.eks hcg på 10 så vil ikke streken bli veldig mye sterkere 2 dager senere når den skal være på 20. For det er fortsatt veldig lavt. Helt normalt, men strimlene er jo ikke så sensitive at det blir store forskjeller...

Så du er nok absolutt gravid, men ikke sikkert du har så veldig mye hcg enda... Men det kommer. :) og velkommen til oss. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble også litt stresset i dag tidlig når jeg tok en bt og streken knapt viste. Tok denne nå, bildet er tatt innenfor tidsfristen, holdt meg bare i 2 timer og er 12 dpo :)

IMAG1080_1.jpg

Har også bestemt meg for å vente litt med å ta flere bt for de stresser meg bare :)

Ble også litt stresset i dag tidlig når jeg tok en bt og streken knapt viste. Tok denne nå, bildet er tatt innenfor tidsfristen, holdt meg bare i 2 timer og er 12 dpo :)

Vis vedlegget 55963

Har også bestemt meg for å vente litt med å ta flere bt for de stresser meg bare :)
Rett og slett drit i bt! Det er mitt råd. Hadde samme problem som deg og nå har kastet resten

❤️ Desember 2014 ❤️

Vis vedlegget 55963

Ja det er sant. Man blir mer stresset enn beroliget av å teste masse.
Men din test ser jo kjempebra ut.
Her er min sånn test 12 dpo
1396443858946.jpg

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Ja det er sant. Man blir mer stresset enn beroliget av å teste masse.
Men din test ser jo kjempebra ut.
Her er min sånn test 12 dpo
Vis vedlegget 55965

Er du helt sikker på du ikk er lenger på vei? :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Rett og slett drit i bt! Det er mitt råd. Hadde samme problem som deg og nå har kastet resten

❤️ Desember 2014 ❤️

Tror ikke jeg kommer til å teste før helgen og da ryker cb med ukeindikator :) bt-strimmlene tror jeg ikke jeg kommer til å kjøpe igjen....

Er du helt sikker på du ikk er lenger på vei? :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja det er jeg helt sikker på. Har jo både testet og tempet etter el så den er ganske sikker.
Men vi har spøket litt med tvillinger, siden jeg fikk såpass sterke tester før IKM, og ganske klar positiv 8dpo allerede. Testa ikke 7dpo, men har lurt på om jeg hadde fått noe utslag på da.

Ja det er jeg helt sikker på. Har jo både testet og tempet etter el så den er ganske sikker.
Men vi har spøket litt med tvillinger, siden jeg fikk såpass sterke tester før IKM, og ganske klar positiv 8dpo allerede. Testa ikke 7dpo, men har lurt på om jeg hadde fått noe utslag på da.

Ja :) Og noen får bare rett og slett veldig sterke tester og :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja det er sant :)

Blir spennende å se på ul da :D Er jo hvertfall en her som får tvillinger, det er jeg sikker på :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Blir spennende å se på ul da :D Er jo hvertfall en her som får tvillinger, det er jeg sikker på :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja det kan ikke bli meg!! Tru meg, da kommer nok både meg og mannen til å svime av.

Back
Topp