Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye![]()
Tusen TakkSå fin utviklingGratulere og velkommen
Tisser i beholder. Er forskjell på hvor lenge testene skal være i urinen. Men viss du leser bruksanvisning som fulgte med testene så står det nok derKan jg spør tisser dere rett på pinnen eller i beholder?Og hvor mange sekunder? Dere skjønner jeg har bare fått negative tester. Hadde sist mens den 21.02. Og har fremdels ikke fått mens.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Om d er billigstrimmel du bruker så skal den i beholder..Strimmelen skal dyppes i ca 15 sekunder..Jeg lot dem være i 17..Så skal den leses av innen 5min..Ta en ny å legg ut bildeOkei.følger bruksansvisning.For jeg har både tisset på dem,den ble negativ.med morgenurin.Og jeg tisset i beholder med morgen urin.
Jeg tisset bare rett på pinnen, men det var om morgenen etter en natt uten å tisse. Tror det er viktig for å at det skal slå ut. Tisset også ganske mye (sikkert 5-6 sekunder på pinnen). Prøv igjen i morgen tidlig, og om det fortsatt ikke gir utslag, gå til legen og ta en blodprøve på mandag.Kan jg spør tisser dere rett på pinnen eller i beholder?Og hvor mange sekunder? Dere skjønner jeg har bare fått negative tester. Hadde sist mens den 21.02. Og har fremdels ikke fått mens.
Folat har ingenting med å bli gravid å gjøre. Det hindrer bare ryggmargsbrokk å oppstå hos et evt. foster. Det er fint at du tar det!Må bare si også at jg tar folat hverdag siden februar månde.
,stressa
og veldig lei meg