Har du mange fra før?Og IKKE meg heller![]()
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du mange fra før?Og IKKE meg heller![]()
Jeg har en gutt fra tidligere og 3 jenter m nåværende sambo..Så er ikke fersk innen detteHar du mange fra før?
Taster på appen![]()
Det blir spennende å seJa det er jeg helt sikker på. Har jo både testet og tempet etter el så den er ganske sikker.
Men vi har spøket litt med tvillinger, siden jeg fikk såpass sterke tester før IKM, og ganske klar positiv 8dpo allerede. Testa ikke 7dpo, men har lurt på om jeg hadde fått noe utslag på da.
Taster på appen![]()
Den var jo veldig sterk, i forhold til de andre hvertfallHadde kastet alle billig strimlene men hadde glemt en. Synes jeg såvidt fikk strek på de. Men bare måtte ta denne her nåDen har blitt skikkelig mye sterkere! Kanskje det går opp for meg nå?
Vis vedlegget 55983
Desember 2014
Taster på appen![]()
Ja, det var så deilig å se <3 det betyr jo bare en ting, at spira vokser <3Den var jo veldig sterk, i forhold til de andre hvertfall![]()
Jaa, tenk det da! Vi har noen som vokser og utviklet seg inni ossJa, det var så deilig å se <3 det betyr jo bare en ting, at spira vokser <3
Desember 2014
Taster på appen![]()
Ja, det er virkelig magisk!! Nå må de bare holde seg fast <3Jaa, tenk det da! Vi har noen som vokser og utviklet seg inni ossDet er jo helt magisk <3
Ja <3Ja, det er virkelig magisk!! Nå må de bare holde seg fast <3
Desember 2014
Taster på appen![]()
Fine testenHer er min. 3+2 ♡
♡ september 2014 ♡
Når var IKM?Tok en digital i dagveldig lettet!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
29-30 mars, litt usikker.Når var IKM?
Desember 2014
Taster på appen![]()
Fin stigning der