Testene våre

Gratulerer så mye :D

Kan jg spør tisser dere rett på pinnen eller i beholder?Og hvor mange sekunder? Dere skjønner jeg har bare fått negative tester. Hadde sist mens den 21.02. Og har fremdels ikke fått mens.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan jg spør tisser dere rett på pinnen eller i beholder?Og hvor mange sekunder? Dere skjønner jeg har bare fått negative tester. Hadde sist mens den 21.02. Og har fremdels ikke fått mens.

Tisser i beholder. Er forskjell på hvor lenge testene skal være i urinen. Men viss du leser bruksanvisning som fulgte med testene så står det nok der :)

Okei.følger bruksansvisning.For jeg har både tisset på dem,den ble negativ.med morgenurin.Og jeg tisset i beholder med morgen urin.

Okei.følger bruksansvisning.For jeg har både tisset på dem,den ble negativ.med morgenurin.Og jeg tisset i beholder med morgen urin.

Om d er billigstrimmel du bruker så skal den i beholder..Strimmelen skal dyppes i ca 15 sekunder..Jeg lot dem være i 17..Så skal den leses av innen 5min..Ta en ny å legg ut bilde;)Så lenge du da er over ikm dagen så kan du teste til alle tider på døgnet..bare pass på så du ikke drikker så mye før du tar den..Vent gjerne tre timer

Okei.ja,dyppe den i en beholder engang.og da kom det svak svak strek.Jeg posta den en eller anne sted her på forumet det nå 2-3 uker siden.Og da var noe som også så at den var positiv.Og mente jg var gravid.men så var det noen som ikke så det.Mannen min så heller ikke noe til svak svak strek.Så jeg vet ikke hva jg skal tro.Men har ingen sånn billig strimmel akkurat nå/idag.
Men det var før jeg dro til legen å tok en g.test der.og der så de også noe antydning til svak svak strek.Også tok vi en blodprøve.Men den var negativ. Tydligvis ikke nok hcg i blodet.Jeg skjønner ingenting. Skal ta en ny blodprøve og en urinprøve på mandag om ikke mensen kommer av løpa helga. Ikke noe tegn til.mens ennå.

Må bare si også at jg tar folat hverdag siden februar månde.

Jeg tisset bare rett på pinnen, men det var om morgenen etter en natt uten å tisse. Tror det er viktig for å at det skal slå ut. Tisset også ganske mye (sikkert 5-6 sekunder på pinnen). Prøv igjen i morgen tidlig, og om det fortsatt ikke gir utslag, gå til legen og ta en blodprøve på mandag.

Må bare si også at jg tar folat hverdag siden februar månde.

Folat har ingenting med å bli gravid å gjøre. Det hindrer bare ryggmargsbrokk å oppstå hos et evt. foster. Det er fint at du tar det!

Ja,tenkte jeg skal til legen på mandag å ta en urinprøve og blodprøve om ikke mens dukker opp i helga eller mandag.

Sent from my SM-T210 using BV Forum mobile app

Jeg leste nå på nett, at ikke det så uvanlig å ikke ikke ha fått mens 1-2 måneder, stemmer det?:confused:

Sent from my SM-T210 using BV Forum mobile app

Kan dere ikke ta diskusjon gravid/ikke gravid i skravletråden eller opprette en egen tråd. Dette er jo en bildetråd med positive g-tester.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

>Må bare si en ting til her,
Jeg er enig med Konnichiwa, at ikke folat har ingenting med å bli gravid. Men dt var ikke det jeg mente f.eks å tablett,dt fordi jeg tenkte hvis jeg tar noe andre tabletter som gjør at f.eks hormoner tuller litt syklusen min dermed derfor at mensen er sein.Men jeg tar ikke andre tabletter enn folat. Men kan være andre grunner til at mensen er sein,Det var det jeg mente! Vet hvorfor vi bør ta folat fordi dt hindrer bare ryggmargsbrokk å oppstå hos et evt. foster.

Er bare veldig frustrende:confused013,stressa :angry1og veldig lei meg:sad010:sad015:confused004
Men jeg er veldig takknemlig og gla for at jeg og samboeren min har frisk og god jente med godt humør :Heartbigred:):love7:)

Back
Topp