Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro å se at de forandrer segJeg klarer nesten ikke å tro detHelt fantastisk <3
Skulle ønske mine var like sterke! Kjempe fine testerHar så innmari mange tester at jeg måtte ta en til for å trippelsjekke
15dpo, 4+1
Vis vedlegget 55592
Ja eller noen til
Vis vedlegget 55593
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
De blir jo detSkulle ønske mine var like sterke! Kjempe fine tester<3
Og vi produserer jo HCG forskjellig ogDe blir jo detHar hatt positive tester i 7 dager nå så hadde blitt bekymret om de ikke var veldig sterke nå
Taster på appen![]()
Har så innmari mange tester at jeg måtte ta en til for å trippelsjekke
15dpo, 4+1
Vis vedlegget 55592
Ja eller noen til
Vis vedlegget 55593
Taster på appen![]()
Der kom du ja
Haha, skummeltDer kom du ja
Desember 2014
Taster på appen![]()
Juhu
Der er det garantert en dwsemberspireDa er jeg ganske sikker på at jeg har en desemberbaby i magen <3 Håper jeg får tilbringe de neste ni månedene her med dere <3
Vis vedlegget 55665 Vis vedlegget 55664
Du har absolutt en desemberspire i magen ♡Da er jeg ganske sikker på at jeg har en desemberbaby i magen <3 Håper jeg får tilbringe de neste ni månedene her med dere <3
Vis vedlegget 55665 Vis vedlegget 55664
Det var sterk og klar test så tidligHer er testen min fra fredag morgen (4+1)Bildet ble tatt en stund etter, så fargene hadde bleknet litt.
Jepp, er sikker fordi 27. februar er første dag med mensen. Men gikk på dobbel dose pergo og hade 120 i progesteron dag 21, hvorpå jeg ble oppringt av legen som spurte om jeg var gravidJa, sikker på at du ikke er lenger? Den var veldig tydelig...men jeg er helt overrasket over hvor mye de stiger på en uke...
Sent from my iPhone using BV Forum