Testene våre

Skulle ønske mine var like sterke! Kjempe fine tester :D <3
De blir jo det :) Har hatt positive tester i 7 dager nå så hadde blitt bekymret om de ikke var veldig sterke nå :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

De blir jo det :) Har hatt positive tester i 7 dager nå så hadde blitt bekymret om de ikke var veldig sterke nå :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Og vi produserer jo HCG forskjellig og :) Så lenge man har stigning og det er strek er jeg lykkelig :D

Lister meg stille inn hit med disse testene så håper jeg de blir sterkere :)

IMAG1066_1.jpg

Da er jeg ganske sikker på at jeg har en desemberbaby i magen <3 Håper jeg får tilbringe de neste ni månedene her med dere <3

IMAG1078_1.jpg IMAG1076_1.jpg

Her er testen min fra fredag morgen (4+1) :D Bildet ble tatt en stund etter, så fargene hadde bleknet litt.

Vedlegg

• positivtest.jpg
    positivtest.jpg
    25,8 KB · Visninger: 92
Ja, sikker på at du ikke er lenger? Den var veldig tydelig...☺️ men jeg er helt overrasket over hvor mye de stiger på en uke... ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, sikker på at du ikke er lenger? Den var veldig tydelig...☺️ men jeg er helt overrasket over hvor mye de stiger på en uke... ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp, er sikker fordi 27. februar er første dag med mensen. Men gikk på dobbel dose pergo og hade 120 i progesteron dag 21, hvorpå jeg ble oppringt av legen som spurte om jeg var gravid :D Kanskje jeg hadde tidlig eggløsning?

Jeg synes billig strinmelen ikke blir sterkere hos meg jeg :( synes nesten den var svakere i dag, men det er hvertfall to streker... Kanskje jeg ikke er gravid? Åååå jeg hater dette...

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp