Sniker fra desember..Ser jo streken din bedre i dag syns jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra desember..Ser jo streken din bedre i dag syns jeg
Ja den synes bedre i dag allikevelSniker fra desember..Ser jo streken din bedre i dag syns jegHåper du kommer etter til desember..Vi har plass til mange flere
![]()
Hehe..Var jo nokså tydelig i dag i forhold til i gårJa den synes bedre i dag allikevelbare jeg som var forbredt på null strek
Taster på appen![]()
Åååh, gratulerer!!
Det syns jeg og. HurraSniker fra desember..Ser jo streken din bedre i dag syns jegHåper du kommer etter til desember..Vi har plass til mange flere
![]()
Den er jo sterkere idag!!!! Gratulerer TwinkleJa den synes bedre i dag allikevelbare jeg som var forbredt på null strek
Taster på appen![]()
Det er skummeltHopp over til desember nå ( selv om det var hyggelig å ha deg her) - kjøp deg en digital som lyser gravid mot deg!!!! Det vil den gjøre nå vettu. Så glad på dine vegne!!!!
Ser jo den veldig godt!
Ja, krysser fingrene for oss alle. Jeg er selvfølgelig tom for tester, men litt godt og. Mer ro inni meg daDet er skummeltJeg har en jeg skal ta i løpet av noen dager
tusen takk <3 Nå må det bare komme fler positive tester
Taster på appen![]()
Ja, det er godt å være roligJa, krysser fingrene for oss alle. Jeg er selvfølgelig tom for tester, men litt godt og. Mer ro inni meg da![]()
Gratulerer så masse!Ja, da kan du sette meg opp som gravidTør egentlig ikke si det men
Taster på appen![]()
Godt å kjenne noe som er nyttPuppene er som før her. Murringer og slik, men det trenger ikke bety noe, har hTt det hver pp. Det som er nytt denne pp er at eg kjenner stikkinger i pupper og livmor.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende Mio- jeg skimter en strek!!!!!!!! Er tom for tester jeg......Her er dagens test, 9 dpo, tatt innenfor tidsfristen. Syns selv jeg kan skimte en skygge der streken skal være, men som sagt.. det gjør jeg på alleI morgen blir det first response test
Vis vedlegget 55498
Haha, så bra det ikke bare er jeg som ser synerS
Så spennende Mio- jeg skimter en strek!!!!!!!! Er tom for tester jeg......
Jeg skimter en strek jeg også!Her er dagens test, 9 dpo, tatt innenfor tidsfristen. Syns selv jeg kan skimte en skygge der streken skal være, men som sagt.. det gjør jeg på alleI morgen blir det first response test
Vis vedlegget 55498
Håper den blir sterkere og sterkere <3Jeg skimter en strek jeg også!
Ønsker et hjertebarn ❤