**IKM uke 14**

Sniker fra desember..Ser jo streken din bedre i dag syns jeg:)Håper du kommer etter til desember..Vi har plass til mange flere ;)
Ja den synes bedre i dag allikevel :p bare jeg som var forbredt på null strek :D

Taster på appen :)

Hopp over til desember nå ( selv om det var hyggelig å ha deg her) - kjøp deg en digital som lyser gravid mot deg!!!! Det vil den gjøre nå vettu. Så glad på dine vegne!!!!

Hopp over til desember nå ( selv om det var hyggelig å ha deg her) - kjøp deg en digital som lyser gravid mot deg!!!! Det vil den gjøre nå vettu. Så glad på dine vegne!!!!
Det er skummelt :p Jeg har en jeg skal ta i løpet av noen dager :D tusen takk <3 Nå må det bare komme fler positive tester

Ja, da kan du sette meg opp som gravid :D Tør egentlig ikke si det men :p

Her er dagens test, 9 dpo, tatt innenfor tidsfristen. Syns selv jeg kan skimte en skygge der streken skal være, men som sagt.. det gjør jeg på alle :) I morgen blir det first response test :p

IMAG1052_1.jpg

Puppene er som før her. Murringer og slik, men det trenger ikke bety noe, har hTt det hver pp. Det som er nytt denne pp er at eg kjenner stikkinger i pupper og livmor.

Sent from my iPhone using BV Forum
Godt å kjenne noe som er nytt :D Da er jo sannsynligheten for at det er et symptom på tr liten og større for at det er et symptom på en spire :)

Her er dagens test, 9 dpo, tatt innenfor tidsfristen. Syns selv jeg kan skimte en skygge der streken skal være, men som sagt.. det gjør jeg på alle :) I morgen blir det first response test :p

Vis vedlegget 55498
Jeg skimter en strek jeg også! :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Back
Topp