**IKM uke 14**

4 DPO her, og så klart ingen symptomer enda :p Gaah, kan ikke tiden gå litt fortere??

Sent from my iPhone using BV Forum

4 DPO her, og så klart ingen symptomer enda :p Gaah, kan ikke tiden gå litt fortere??

Haha, skjønner at tiden går sent for deg når det er mange som nærmer seg IKM og er begynt å teste :p Man blir ekstra utålmodig da :p

Haha, skjønner at tiden går sent for deg når det er mange som nærmer seg IKM og er begynt å teste :p Man blir ekstra utålmodig da :p

Jaaa!! :p Lutealfase på 11 dager er vel og bra, men alle andre er jo mye lengre enn meg jo! ;)

Jaaa!! :p Lutealfase på 11 dager er vel og bra, men alle andre er jo mye lengre enn meg jo! ;)

Haha, skjønner hva du mener :p

Jeg får ikke sove fordi jeg er så spent på morgen dagens test :p

Taster på appen :)

Tunge og ømme pupper i dag, ellers har jeg ikke noe symptomer.. :) Hva med dere? :)
Puppene er som før her. Murringer og slik, men det trenger ikke bety noe, har hTt det hver pp. Det som er nytt denne pp er at eg kjenner stikkinger i pupper og livmor.

Nå er jeg spent på dagens tester altså.
Er selv 8 dpo men det blir ingen testing før imorgen:) Det er tidlig nok det. Det som er positivt er at tempen min steg mye igjen:)

sniker fra desember 14 og venter på mange flotte streker her i de neste dagene! :):):):):)

Er bare 5dpo idag. Og venter fortsatt på at Tr ikke skal komme om 4 dager. Men blir utrolig spennende å følge med på dere dsmet som skal teste idag og imorgen :-)

Det er strek.. Men ikke noe mer synlig enn i går :(

ImageUploadedByBV Forum1396166463.538957.jpg

ImageUploadedByBV Forum1396166981.555302.jpg
dette ble bedre :) her ser man den er rosa og fin

Back
Topp