Føler jeg får TR hele tiden!! Grusom følelse
Taster på appen![]()
Men tr symptomer kan jo også være fra en spire, synes dette høres spennende ut jeg!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg får TR hele tiden!! Grusom følelse
Taster på appen![]()
Haha, skjønner at tiden går sent for deg når det er mange som nærmer seg IKM og er begynt å teste4 DPO her, og så klart ingen symptomer endaGaah, kan ikke tiden gå litt fortere??
Haha, skjønner at tiden går sent for deg når det er mange som nærmer seg IKM og er begynt å testeMan blir ekstra utålmodig da
![]()
Haha, skjønner hva du menerJaaa!!Lutealfase på 11 dager er vel og bra, men alle andre er jo mye lengre enn meg jo!
Jeg er spent på dine vegner!Jeg får ikke sove fordi jeg er så spent på morgen dagens test
Taster på appen![]()
Det må bare være strek der!Jeg er spent på dine vegner!![]()
Krysser alt jeg kan for at streken er enda sterkere i morgen!Det må bare være strek der!
Taster på appen![]()
Puppene er som før her. Murringer og slik, men det trenger ikke bety noe, har hTt det hver pp. Det som er nytt denne pp er at eg kjenner stikkinger i pupper og livmor.Tunge og ømme pupper i dag, ellers har jeg ikke noe symptomer..Hva med dere?
![]()
Men streken er der da. i morgen er den nok sterkere skal du seDet er strek.. Men ikke noe mer synlig enn i går
Taster på appen![]()