Melinda var overbevist om at det var morgen kl 5! Klarte ikke å overtale henne til at det var natt enda :/Tror Andrea tror det er morgen
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melinda var overbevist om at det var morgen kl 5! Klarte ikke å overtale henne til at det var natt enda :/Tror Andrea tror det er morgen
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra at han reagerer fint på medisinenVi er innlagt på sykehuset. Tatt en haug med prøver. Fått adrenalin og saltvanninnhalasjoner. Betapred (?) Medisin. Spydd ned hele meg, og en gang på gulvet. Tydelig mye slim som kom opp. Han er helt utslitt, men reagerer skikkelog på medisiner nå , altså helt hyper i "sovende" tilstand. Hauuujeg er så trøtt. Men glad for å være her. Løsna mye i bringa enn så lenge. Nå vil jeg bare sove. Utslitt jeg også. . Men lille har absolutt ikke tenkt å roe seg. Skrivende stund står han å klapper meg på hode (jeg ligger i senga)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi er innlagt på sykehuset. Tatt en haug med prøver. Fått adrenalin og saltvanninnhalasjoner. Betapred (?) Medisin. Spydd ned hele meg, og en gang på gulvet. Tydelig mye slim som kom opp. Han er helt utslitt, men reagerer skikkelog på medisiner nå , altså helt hyper i "sovende" tilstand. Hauuujeg er så trøtt. Men glad for å være her. Løsna mye i bringa enn så lenge. Nå vil jeg bare sove. Utslitt jeg også. . Men lille har absolutt ikke tenkt å roe seg. Skrivende stund står han å klapper meg på hode (jeg ligger i senga)
TakkGodt dere er i trygge hender. Håper han blir bra fort. Og håper han vokser av seg den kruppen. Kjedelig at lille skal bli så dårligTenker på dere!
Takkhan er bedre etter medisin og inhalasjon. Men er tett igjen nå. Så er ikke langvarig.. kasta opp en del av slimet i går. Men redd vi blir sendt hjem uten noe i dag, og det skjer samme igjen i kveld da vi er hjemme..
Mye verre kveld og natt ..Er kanskje værst på kvelden? Synes å huske jeg fikk de anfallene på kvelden. Håper dere slipper å gå hjem med lua i hånda!
Pappa'n min ringte på onsdag,og sa han var sykemeldt pga en betennelse i kroppen. Han var helt utslått,det brant i nakken og han var Hoven i ansiktet.. Da jeg møtte han i går,så var han tydelig skeiv i ansiktet.. Han prata jo greit,men glemte noen ord innimellom.. Jeg fikk en ekkel følelse på at det kan være slag han har hatt jeg.. Kan man bli sånn av betennelse også,eller kan min følelse være riktig?
Alt for tidlig..Dem begynner tidlig10 sek
![]()
![]()
Det er det dem ikke har gjort skjønner du,han hadde vært inne hos en turnuslege.. Han hadde fått beskjed om å gå på noen tabletter i ti dager,og om det ikke hjalp så kom han til å bli lagt inn på sykehuset for mer utredning.. Jeg for min del syntes det hørtes kjempe rart ut?!http://www.klara-klok.no/wips/453389532/caseId/224350829
Kan bli sånn! Dem har vel sjekket for slag og?
Det hørtes teit ut! De skal jo sjekke sånt med engang! Slag er ikke noe å tulle med! Turnus leger vil/gidder ikke å sjekke skikkelig viss man ikke står og banker i bordet og sier at nok er nok. Ikke for og skremme, men naboen og tanta mi har dødd av Slag, naboen døde før ambulansen kom fram å tante på sykehus før de nådde og undersøke. Så hadde det vært min pappa hadde jeg bett han gå til en annen lege for bedre undersøkelse!Det er det dem ikke har gjort skjønner du,han hadde vært inne hos en turnuslege.. Han hadde fått beskjed om å gå på noen tabletter i ti dager,og om det ikke hjalp så kom han til å bli lagt inn på sykehuset for mer utredning.. Jeg for min del syntes det hørtes kjempe rart ut?!
Var også litt i bakvendtland en stund, der hun absolutt skulle ha melk på natten, så ga jeg henne vann en natt, ble så utrolig forbanna, å om hun kunne snakke hadde hun sikkert sakt div banne ordLille har sovet med meg i natt. Kan ikke si jeg har sovet godt akkurat. Er forresten begynt å amme igjen på natta.. Ah.. Bakvendtland.
Ikke sant.. Han skulle komme hit etterpå,så skal jeg se han ann litt da.. Han er som menn flest,så han stoler jo blindt på legen.. I værste fall så får jeg bli med han ned til legen,trodde at om mann fikk slag så skulle man på sykehuset med en gang?Det hørtes teit ut! De skal jo sjekke sånt med engang! Slag er ikke noe å tulle med! Turnus leger vil/gidder ikke å sjekke skikkelig viss man ikke står og banker i bordet og sier at nok er nok. Ikke for og skremme, men naboen og tanta mi har dødd av Slag, naboen døde før ambulansen kom fram å tante på sykehus før de nådde og undersøke. Så hadde det vært min pappa hadde jeg bett han gå til en annen lege for bedre undersøkelse!
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Det kan være litt vanskelig og finne ut av, men når man blir delvis lam i ansiktet så er det jo normalt å bli sendt til sjekk på sykehus.Ikke sant.. Han skulle komme hit etterpå,så skal jeg se han ann litt da.. Han er som menn flest,så han stoler jo blindt på legen.. I værste fall så får jeg bli med han ned til legen,trodde at om mann fikk slag så skulle man på sykehuset med en gang?