Vinterdrøm
Glad i forumet
Ser jeg har regnet feil, hører til uke 14. Kan du slette meg? Beklager ekstra jobb 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle symptomer er positive nåSå rar i magen jeg ble nå da
Kvalm og slik rar stikking i magen, ved livmoren området![]()
![]()
Så rar i magen jeg ble nå da
Kvalm og slik rar stikking i magen, ved livmoren området![]()
![]()
Ser jeg har regnet feil, hører til uke 14. Kan du slette meg? Beklager ekstra jobb![]()
Alle symptomer er positive nåkrysser fingrene for at det er en spire som jobber
Sent from my iPhone using BV Forum
Du har spottet ved tidligere svangerskap?![]()
SpennendeNå kan det nesten virke som at el nærmer seg. Tykk utflod idag og murringer. Så krysser fingrene for at tempen stiger imorgenForsov meg såklart idag, så fikk ikke tempet.
![]()
6 dpo her ogsåFlytter du meg til 29?
Jeg er 6 dpo i dag, og teller timer til testing. Som antakelig ikke er før neste uke
fra app
Lykke til i uke 14.Ser jeg har regnet feil, hører til uke 14. Kan du slette meg? Beklager ekstra jobb![]()
Da er du flyttetFlytter du meg til 29?
Jeg er 6 dpo i dag, og teller timer til testing. Som antakelig ikke er før neste uke
fra app
Spottet og blødd mye jaMen man kan jo ikke være sikker nå. Veldig følsom livmor/livmortapp
![]()
Sist gang var mye og ille pga morkaka var heldekkendeDe to andre hadde også festet seg langt ned.
Kan nesten virke som om spirene mine fester seg i siste liten(bad joke, i know
)
Her ser jeg ingenting, men nå ser ikke jeg så godt. De i går var tydelige.Dagens teste oppdatering, føler ikke bildet ble så bra, men synes streken er litt sterkere i dagHehe , kan være øynene spiller meg et lite puss men
Vis vedlegget 54160
Ja det er ikke så rart siden det var docmorrisHer ser jeg ingenting, men nå ser ikke jeg så godt. De i går var tydelige.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Noen som skal teste på fredag?
Jeg vil være 8 dpo, men siden jeg skal bort i helga så lurte jeg på om jeg skal ta en testden vil nok være neg da
ellers blir det testing man eller tirsdag
IKM tror jeg er tirsdag
![]()
![]()
Jeg ser en strekJa det er ikke så rart siden det var docmorrisher er dagens docmorrisVis vedlegget 54170