IKM UKE 13!

Ser jeg har regnet feil, hører til uke 14. Kan du slette meg? Beklager ekstra jobb :)

Mens jeg flyttet andre veien

Dvs, jeg henger litt her og litt der, for jeg er jo enten 5-6 eller 2 dpo, og da med en fot i hver uke

Du har spottet ved tidligere svangerskap? :)

Spottet og blødd mye ja :) Men man kan jo ikke være sikker nå. Veldig følsom livmor/livmortapp :p :)

Sist gang var mye og ille pga morkaka var heldekkende :confused: De to andre hadde også festet seg langt ned. :confused:

Kan nesten virke som om spirene mine fester seg i siste liten :p (bad joke, i know :confused:)

Nå kan det nesten virke som at el nærmer seg. Tykk utflod idag og murringer. Så krysser fingrene for at tempen stiger imorgen :) Forsov meg såklart idag, så fikk ikke tempet. :p

Flytter du meg til 29?

Jeg er 6 dpo i dag, og teller timer til testing. Som antakelig ikke er før neste uke

fra app

Noen som skal teste på fredag?

Jeg vil være 8 dpo, men siden jeg skal bort i helga så lurte jeg på om jeg skal ta en test :D den vil nok være neg da :) ellers blir det testing man eller tirsdag :) IKM tror jeg er tirsdag :)

❤️❤️❤️❤️

Dagens teste oppdatering, føler ikke bildet ble så bra, men synes streken er litt sterkere i dag:) Hehe , kan være øynene spiller meg et lite puss men;)
ImageUploadedByBV Forum1395209698.373865.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Spottet og blødd mye ja :) Men man kan jo ikke være sikker nå. Veldig følsom livmor/livmortapp :p :)

Sist gang var mye og ille pga morkaka var heldekkende :confused: De to andre hadde også festet seg langt ned. :confused:

Kan nesten virke som om spirene mine fester seg i siste liten :p (bad joke, i know :confused:)

Kan nesten virke som da, ja ;) Eller at de fester seg på utfordrende steder :P Så på dine tidligere grafer at du har spottet tidlig etter el?! :) Krysser fingrene for deg at det er derfor du spotter nå og kjenner "nye" ting i magen :D

Noen som skal teste på fredag?

Jeg vil være 8 dpo, men siden jeg skal bort i helga så lurte jeg på om jeg skal ta en test :D den vil nok være neg da :) ellers blir det testing man eller tirsdag :) IKM tror jeg er tirsdag :)

❤️❤️❤️❤️

Da er vi like langt, jeg er også 8 dpo på fredag. Tester kanskje søndag, men trolig ikke før neste uke

fra app

Back
Topp