Been there - done thatPrøvde å klippe luggen til lilleSer ut som Jim Carey i Dum og Dummere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Been there - done thatPrøvde å klippe luggen til lilleSer ut som Jim Carey i Dum og Dummere
![]()
Høres både oppmuntrende og gjennomførbart utNei, klart avvik er lov, men greit med belønningssystem en periode for å få litt fokus på tingene
Og gjøre det moro å høre
![]()
Ja syns du det? Var litt redd for at det ble for mye for henne, samtidig som det er jo ikke noe krav til å klare alle ila en dag. Når ho fikk kryss på den ene idag så sa jeg bare at da kunne ho jo prøve å få smil der i morgen. Vil ikke gjøre det til noe negativt!
Her har han fast en gang om dagen. Egentlig litt deilig, bortsettfra at det ofte er sånn i 6-tiden på morgenen...Det skjønner jeg. VET hvordan det er da ungen detter ut![]()
God tur! Her må jeg ta en bajs.. skjønner ikke hvor god fordøyelse han har! Tar jo 3-4 om dagen . Stinker gjør det og! Haha
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi hadde sånt system på storesøster her,det funka kjempe bra!Ja syns du det? Var litt redd for at det ble for mye for henne, samtidig som det er jo ikke noe krav til å klare alle ila en dag. Når ho fikk kryss på den ene idag så sa jeg bare at da kunne ho jo prøve å få smil der i morgen. Vil ikke gjøre det til noe negativt!
Huff daForbanna!
MEA
Det var ikke jeg heller klar over. Får håpe hun ikke er gravid da.Nå fikk jeg vondt for ei på apoteket... Visste ikke at angrepillen sannsynligvis ikke funker hvis du veier mer enn 75 kilo... Hu var ikke klar for å bli mamma![]()
Forbanna!
MEA
Det var ikke jeg heller klar over. Får håpe hun ikke er gravid da.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så koseligHar hatt besøk av søsteren min m/fam i dag. Veldig koselig! De har tre barn på 3, 5,5 og 8, så fine lekekompiser for 3,5-åringen min og etterhvert lillegutt.
La meg kvart over ti i går. Utrolig deilig! Er likevel helt pudding i kveld, så burde egentlig funne senga allerede....HeheJeg var i seng kvart på 10 trur jeg. Åssen gikk det med legginga hos deg?
![]()
Hehe måtte lese opp de punktene for mannen, hørtes ut som om de kom herfraVi har flere punkter.
1. Flink å spise middagen sin
2.høre på pappa (har litt problemer der)
3.være grei med søster
4. Ikke kle av uten lov (ho går alltid naken)
5. Ikke rope
6. Flink å legge seg.
Vi prøver jo ikke å lage ett super barn her så noen avvik er det lov å ha, så selv om ho roper litt unødvendig så får ho smil. Samme med dem andre
Uansett, ho får smilefjes for hvert punkt ho er flink og når ho har ti så får ho en belønning. Det kan være bassengtur, Filmkveld, middag hun vil ha osv. Hun har valgt bassenget denne gangen. Idag fikk ho smil på alt utenom å høre på pappa![]()
Så deilig! Digg med egentidwii! Jeg har vært hos frisør'n i dag! Jammen er det godt! klippa, strippa og kura![]()
Så deilig! Snille mannen! Er så godt når de forstår hva man trengerGubben var så snill og tok med seg begge ungene en tur,første gangen han har med lillebror uten meg..nå er boblebadet fylt,og joggingsen funnet fra.. Jeg skal koooose meg i et par timer helt alene..
![]()
Klem til deg <3Jeg er sliten, og har vondt i ryggen.. Sambo er å handler
MEA
Det var kjempe godtSå deilig! Snille mannen! Er så godt når de forstår hva man trenger