Hvis du titter innom her så..........

Da forstår eg :) Håper han er koselig han som kjem da :) Åssen hund har dere forresten?
Jämthund, svensk elghundtype :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mhm! Hadde LITT puls!
Det skjønner jeg. VET hvordan det er da ungen detter ut :(

God tur! Her må jeg ta en bajs.. skjønner ikke hvor god fordøyelse han har! Tar jo 3-4 om dagen . Stinker gjør det og! Haha

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det skjønner jeg. VET hvordan det er da ungen detter ut :(

God tur! Her må jeg ta en bajs.. skjønner ikke hvor god fordøyelse han har! Tar jo 3-4 om dagen . Stinker gjør det og! Haha

Mhm :-( Han har falt ut før... Ingen god følelse...

Haha! Tatt to bæsjebleier allerede idag ;-) Blir gjerne en 4-5 stykker :-P Lukter død i hele leiligheten etterpå :-P

Jepp ;-)

Fikk AM til å sovne klokka ti, sov i ca tjue minutter.. burde kanskje ha venta til 11 som vanlig, men hun står jo opp en time tidligere enn før? :P

Jeg har mått lagt Mats tidligere om han står tidligere opp. Men varierer :p

Jeg har mått lagt Mats tidligere om han står tidligere opp. Men varierer :p
Jeg tenkte litt logisk at om hun står opp en time tidligere må hun sove en time tidligere, men nei.. :P Har tatt ut av oppvaskmaskin og satt inn, hengt opp klesvask nr 2.. burde gjøre mer men unnskylder meg med at det er vanskelig når man har 10kg baby hengende foran seg.. :P

Jeg tenkte litt logisk at om hun står opp en time tidligere må hun sove en time tidligere, men nei.. :P Har tatt ut av oppvaskmaskin og satt inn, hengt opp klesvask nr 2.. burde gjøre mer men unnskylder meg med at det er vanskelig når man har 10kg baby hengende foran seg.. :P

Det er ikke bestandig det har godt her, de er veldig i rutiner.

Nå fikk jeg vondt for ei på apoteket... Visste ikke at angrepillen sannsynligvis ikke funker hvis du veier mer enn 75 kilo... Hu var ikke klar for å bli mamma :-P

Sitter med dagens andre kaffekopp og har nettopp lagt jenta mi ut i vognen sin :)
Riktig god helg til alle sammen!!! :smiley-bounce015

Ikke krise, fare for en tar for mye, da blir alt ekkelt. Bland i en ferdig pose med kryddersaus, knallgodt, jeg pleier også ha i sweet chilisaus.

Sent from my iPad using BV Forum
Det har vi ved siden av. Naaam ♡

Back
Topp