Hvis du titter innom her så..........

Halv seks er tidlig ja :) Verdt et forsøk med lysttette gardiner. Tilbud både på Kid og Princess.

Hva fyller du paprikaen med? Jeg skal lage vårrullee. Noen gode tips?

Da er det godt å dra ut på tapaskveld når barna blir som hund og katt :)
Kjøp fryste rispapir! :) og smak til med krydder og østersaus (om det er det du skal bruke. Bland den gjerne med kikkoman) ..

Skal fylle med kjøttdeig, løk, litt fløte,1 egg, Chilli, salt og pepper og ost:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøp fryste rispapir! :) og smak til med krydder og østersaus (om det er det du skal bruke. Bland den gjerne med kikkoman) ..

Skal fylle med kjøttdeig, løk, litt fløte,1 egg, Chilli, salt og pepper og ost:)

Kjøpte ikke sånn fiskesaus, er det krise?

Skikkelig. Orkan i kastene :(
Godt mannen er hjemme. Har opplevd at garasjen ble tatt av vinden ett år og lå knust til pinneved, så liker ikke denne vinden.

Dere har skikkelig drittvær med andre ord? Godt mannen er hjemme :) Jeg hater vind. Det er værste sort!

Hva skal du i dad da?
Har vaskemaskin nr 2 med klær igang, og burde egentlig kjøre en tur for å kjøpe en bæremeis jeg har fått tilbud om - men ser vel egentlig ut som at jeg bare blir hjemme.. :-) Nå til helgen kan det hende vi får besøk av en mann som skal se på hunden vår.. skal omplassere :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vaskemaskin nr 2 med klær igang, og burde egentlig kjøre en tur for å kjøpe en bæremeis jeg har fått tilbud om - men ser vel egentlig ut som at jeg bare blir hjemme.. :-) Nå til helgen kan det hende vi får besøk av en mann som skal se på hunden vår.. skal omplassere :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Grusomt godt å bare være hjemme noen dager :) Skal den opplasseres pga hun reagerer da el?

Snart en tur ned i byen med lille <3 Han holdt på å krabbe ut av senga vår i søvne! Håper ikke han begynner å gå i søvne som meg...

Vært å handla! Handla ikke så mye, men ble 800kr :o dyrt å leve!

Lurer på å kjøpe lystette gardiner selv. Blir gal av at storebror står opp ille trøtt fordi han har sett at det er "morran" og ikke minst lille da. Er morran 0530 om dagen nå.. slitsomt:)

Vi skal levere storebror i bhg nå. Så handle.. hjem å rydde, ta helgevask. Og lage pizza. Jeg skal også lage fylte paprika til ikveld. R skal være hjemme med lillesøs og barna, mens jeg skal på tapaskveld med venninner :D gleder meg, og glad jeg slipper å legge unga. Store L og tanta blir som søsken - hund og katt :p sliiiitsomt! :p

Vi kjøpte lystett rullegardin pga det. Det hjalp ikke en dritt. :p

Back
Topp