Vært å handla! Handla ikke så mye, men ble 800krdyrt å leve!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det koster litt ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært å handla! Handla ikke så mye, men ble 800krdyrt å leve!
Jämthund, svensk elghundtypeDa forstår egHåper han er koselig han som kjem da
Åssen hund har dere forresten?
Jämthund, svensk elghundtype
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skummelt ..
Ikke santVi kjøpte lystett rullegardin pga det. Det hjalp ikke en dritt.![]()
Jepp ;-)Stemmer![]()
Det skjønner jeg. VET hvordan det er da ungen detter utMhm! Hadde LITT puls!
Irriterende!Det koster litt ja![]()
Det skjønner jeg. VET hvordan det er da ungen detter ut![]()
God tur! Her må jeg ta en bajs.. skjønner ikke hvor god fordøyelse han har! Tar jo 3-4 om dagen . Stinker gjør det og! Haha
Jepp ;-)
Fikk AM til å sovne klokka ti, sov i ca tjue minutter.. burde kanskje ha venta til 11 som vanlig, men hun står jo opp en time tidligere enn før?
Jeg tenkte litt logisk at om hun står opp en time tidligere må hun sove en time tidligere, men nei..Jeg har mått lagt Mats tidligere om han står tidligere opp. Men varierer![]()
Jeg tenkte litt logisk at om hun står opp en time tidligere må hun sove en time tidligere, men nei..Har tatt ut av oppvaskmaskin og satt inn, hengt opp klesvask nr 2.. burde gjøre mer men unnskylder meg med at det er vanskelig når man har 10kg baby hengende foran seg..
Mm.. men nå blir det jo tull resten av dagen!Det er ikke bestandig det har godt her, de er veldig i rutiner.
Nå fikk jeg vondt for ei på apoteket... Visste ikke at angrepillen sannsynligvis ikke funker hvis du veier mer enn 75 kilo... Hu var ikke klar for å bli mamma![]()
Det visste ikke jeg hellerStakkars.. Håper det går bra for henne
![]()
Ikke krise, fare for en tar for mye, da blir alt ekkelt. Bland i en ferdig pose med kryddersaus, knallgodt, jeg pleier også ha i sweet chilisaus.Kjøpte ikke sånn fiskesaus, er det krise?
Visste jeg ikkeNå fikk jeg vondt for ei på apoteket... Visste ikke at angrepillen sannsynligvis ikke funker hvis du veier mer enn 75 kilo... Hu var ikke klar for å bli mamma![]()
Det har vi ved siden av. Naaam ♡Ikke krise, fare for en tar for mye, da blir alt ekkelt. Bland i en ferdig pose med kryddersaus, knallgodt, jeg pleier også ha i sweet chilisaus.
Sent from my iPad using BV Forum