Du tenkte vel på meg daÅh, jo men idag er jeg hos lillebror! Må ta det på to dager. Helt ille! Mei, ho skulle vaske sjælSkjønner ikke hvorfor d plutselig blir sendt til deg!
![]()
Snill du er ♡
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du tenkte vel på meg daÅh, jo men idag er jeg hos lillebror! Må ta det på to dager. Helt ille! Mei, ho skulle vaske sjælSkjønner ikke hvorfor d plutselig blir sendt til deg!
![]()
Håper i det lengste at det er et engangstilfelle..men legen var også ganske realistisk og sa at dette mest sannsynlig er samme greia..svæære mandler som lager masse problemer.. har dårlig samvittighet fordi jeg har gitt henne disse forbanna dustemandlene..
Hehe..vet det hjelper lite å tenke sånn..men får så vondt av ho..
Så nyt hver dag med friske barn folkens![]()
Ketchap manis er en søt seig soyasausHar risnudlerHva er ketchap manis? Husk eg bur på bygda
Ikkje alt ein får tak i
![]()
Ketchap manis er en søt seig soyasaus![]()
HeheDeilig å legge seg tidligSer allerede ut som om jeg ikke klarer å holde "fristen"
![]()
Det går sakte her .. også må jeg lage pizzadeig og fyllet til paprikane. Men jeg orker jo ikke det på et rotete kjøkkenet .. ogsæ er det reprise fra home and away jeg ikke fikk sett i går![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Går fint det og, men ikke ta så mye for den er veldig salt.Aha, har bare vanlig soyasaus![]()
Hehe, samme herJammen skravler dere mye.. Er jo masse sider for hver gang jeg er innom, gidder aldri å lese gjennom alle!![]()
Kvart overHeheJeg var i seng kvart på 10 trur jeg. Åssen gikk det med legginga hos deg?
![]()
Går fint det og, men ikke ta så mye for den er veldig salt.
Så er det godt å knuse peanutter/cashewnøtter som tilbehør![]()
Det var ikke ille!Kvart overSå fikk ikke så værst
Så deilig å legge seg
![]()
Vi har hatt en runde her vi også. Kjøpte de Ella fruktsmotthi med blandt annet blåbær i. Det hjelper lille herDa var vi igang med penicillinhelvete igjen.. lillesnupp med over 100 i crp og øre, øye og halsinfeksjon..
Blir ho like ofte sjuk som broren har vi brukt opp sykedagene på en mnd når ho starter i bhg..
Stakkars lille venn..alt for tidlig å debutere på antibiotika..
Noen som vet hva vi kan forebygge løs mage med? Kan vel ikke dytte i ho masse biola?
Migrene?Har så sykt vondt "BAK" det ene øyet.
Takk for tipsetVi har hatt en runde her vi også. Kjøpte de Ella fruktsmotthi med blandt annet blåbær i. Det hjelper lille her
Sent from my iPhone using BV Forum