Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sweet chilisaus og kikomanIkke krise, fare for en tar for mye, da blir alt ekkelt. Bland i en ferdig pose med kryddersaus, knallgodt, jeg pleier også ha i sweet chilisaus.
Sent from my iPad using BV Forum
Stakkars lille. Håper hun kommer seg fort nå som hun har begynt på penicillin. Veit ris er litt stoppende.Da var vi igang med penicillinhelvete igjen.. lillesnupp med over 100 i crp og øre, øye og halsinfeksjon..
Blir ho like ofte sjuk som broren har vi brukt opp sykedagene på en mnd når ho starter i bhg..
Stakkars lille venn..alt for tidlig å debutere på antibiotika..
Noen som vet hva vi kan forebygge løs mage med? Kan vel ikke dytte i ho masse biola?
Trodde jeg hadde SÅ god tid. Klokka på veggen var 10. Den går, men tydeligvis dårlig batteri. Nå stresser jeg litt !![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har lett for å bli sånnMm.. men nå blir det jo tull resten av dagen!![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Visste jeg ikke![]()
Da var vi igang med penicillinhelvete igjen.. lillesnupp med over 100 i crp og øre, øye og halsinfeksjon..
Blir ho like ofte sjuk som broren har vi brukt opp sykedagene på en mnd når ho starter i bhg..
Stakkars lille venn..alt for tidlig å debutere på antibiotika..
Noen som vet hva vi kan forebygge løs mage med? Kan vel ikke dytte i ho masse biola?
Ris og blåbær er notert..Blåbær skal hjelpeMasse god bedring til lille!
Masse god bedring!Ris og blåbær er notert..
Og takk for god bedring..vi var vel egentlig forberedt på at dette kom til å skje..storebror var likedan..3-5 penicillin kurer i året frem til mandeloperasjon.
Håper alle dere andre slipper det kjøret!!
Kjedelig å rydde ... blæææ
Kjedelig å rydde ... blæææ
Ris og blåbær er notert..
Og takk for god bedring..vi var vel egentlig forberedt på at dette kom til å skje..storebror var likedan..3-5 penicillin kurer i året frem til mandeloperasjon.
Håper alle dere andre slipper det kjøret!!
Det går sakte her .. også må jeg lage pizzadeig og fyllet til paprikane. Men jeg orker jo ikke det på et rotete kjøkkenet .. ogsæ er det reprise fra home and away jeg ikke fikk sett i gårMå vist ta en sjau her også! Men hvor er arbeidslysta?![]()
Men du var jo så flink i går! Fikk du ikke selskap mens du vasket?Her og. Så jo helt ille ut her. Leiligheten er på 0 kvm () og ser faen ikke ut.
Håper i det lengste at det er et engangstilfelle..men legen var også ganske realistisk og sa at dette mest sannsynlig er samme greia..svæære mandler som lager masse problemer.. har dårlig samvittighet fordi jeg har gitt henne disse forbanna dustemandlene..Så håpløst! Håper det ikke går samme veien nå... Takk for det![]()
Men du var jo så flink i går! Fikk du ikke selskap mens du vasket?![]()