Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sign ! :/:God morgen. Ungene er påkledd å klare for frokost. Hadde ett håp om å få sove lenger enn til halv 6 i dag. Men.
Så ubehageligSatan, for et vær det har vært i natt! Begge jentene våkne og redde, strømbrudd, knekte trær og diverse flygende ting i lufta. Hele huset ristet.
Jepp♥
Med ditt bilde da?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Når kom du deg i seng?Vurderer å legge meg nå, men gjenstår å se hva klokken er når jeg ligger under dyna
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen! Endelig er det helg igjen..håper på like knall vær i helga,så vi kan kose oss masse ute..
Jeg ogsåInnom..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Planene til deg og Mats i dag da?Jeg også![]()
Denne uka har jeg vært flink med kosthold og gått tur så og si hver dag, hvertfall vært aktiv. Trur dere ikke jeg har gått opp 2,5 kg. Hva f...!!!!?!
Planene til deg og Mats i dag da?![]()
Lurer på å kjøpe lystette gardiner selv. Blir gal av at storebror står opp ille trøtt fordi han har sett at det er "morran" og ikke minst lille da. Er morran 0530 om dagen nå.. slitsomtKanskje kjøpe de gardinene jeg hadde planer om i går. Ellers bare være hjemme og ikkje gjøre så fælt. Deres planer da?
Ånei.. hvor i landet er du?Satan, for et vær det har vært i natt! Begge jentene våkne og redde, strømbrudd, knekte trær og diverse flygende ting i lufta. Hele huset ristet.
Lurer på å kjøpe lystette gardiner selv. Blir gal av at storebror står opp ille trøtt fordi han har sett at det er "morran" og ikke minst lille da. Er morran 0530 om dagen nå.. slitsomt![]()
Vi skal levere storebror i bhg nå. Så handle.. hjem å rydde, ta helgevask. Og lage pizza. Jeg skal også lage fylte paprika til ikveld. R skal være hjemme med lillesøs og barna, mens jeg skal på tapaskveld med venninnergleder meg, og glad jeg slipper å legge unga. Store L og tanta blir som søsken - hund og katt
sliiiitsomt!
![]()
Fyll vårrullene med finhakka gulrøtter, gjerne glassnudler, kylling/scampi, lime, ketchap manis og fersk korianderHalv seks er tidlig jaVerdt et forsøk med lysttette gardiner. Tilbud både på Kid og Princess.
Hva fyller du paprikaen med? Jeg skal lage vårrullee. Noen gode tips?
Da er det godt å dra ut på tapaskveld når barna blir som hund og katt![]()
Har risnudlerFyll vårrullene med finhakka gulrøtter, gjerne glassnudler, kylling/scampi, lime, ketchap manis og fersk koriander![]()
Innom!
Nei, bare enkelte ettermiddagerEg ogEr du på jobb du eller?