Hvis du titter innom her så..........

Satan, for et vær det har vært i natt! Begge jentene våkne og redde, strømbrudd, knekte trær og diverse flygende ting i lufta. Hele huset ristet.

Kanskje kjøpe de gardinene jeg hadde planer om i går. Ellers bare være hjemme og ikkje gjøre så fælt. Deres planer da?
Lurer på å kjøpe lystette gardiner selv. Blir gal av at storebror står opp ille trøtt fordi han har sett at det er "morran" og ikke minst lille da. Er morran 0530 om dagen nå.. slitsomt:)

Vi skal levere storebror i bhg nå. Så handle.. hjem å rydde, ta helgevask. Og lage pizza. Jeg skal også lage fylte paprika til ikveld. R skal være hjemme med lillesøs og barna, mens jeg skal på tapaskveld med venninner :D gleder meg, og glad jeg slipper å legge unga. Store L og tanta blir som søsken - hund og katt :p sliiiitsomt! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lurer på å kjøpe lystette gardiner selv. Blir gal av at storebror står opp ille trøtt fordi han har sett at det er "morran" og ikke minst lille da. Er morran 0530 om dagen nå.. slitsomt:)

Vi skal levere storebror i bhg nå. Så handle.. hjem å rydde, ta helgevask. Og lage pizza. Jeg skal også lage fylte paprika til ikveld. R skal være hjemme med lillesøs og barna, mens jeg skal på tapaskveld med venninner :D gleder meg, og glad jeg slipper å legge unga. Store L og tanta blir som søsken - hund og katt :p sliiiitsomt! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Halv seks er tidlig ja :) Verdt et forsøk med lysttette gardiner. Tilbud både på Kid og Princess.

Hva fyller du paprikaen med? Jeg skal lage vårrullee. Noen gode tips?

Da er det godt å dra ut på tapaskveld når barna blir som hund og katt :)

Halv seks er tidlig ja :) Verdt et forsøk med lysttette gardiner. Tilbud både på Kid og Princess.

Hva fyller du paprikaen med? Jeg skal lage vårrullee. Noen gode tips?

Da er det godt å dra ut på tapaskveld når barna blir som hund og katt :)
Fyll vårrullene med finhakka gulrøtter, gjerne glassnudler, kylling/scampi, lime, ketchap manis og fersk koriander :)

Innom!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp