Hvis du titter innom her så..........

Trodde jeg hadde SÅ god tid. Klokka på veggen var 10. Den går, men tydeligvis dårlig batteri. Nå stresser jeg litt ! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da var vi igang med penicillinhelvete igjen.. lillesnupp med over 100 i crp og øre, øye og halsinfeksjon..
Blir ho like ofte sjuk som broren har vi brukt opp sykedagene på en mnd når ho starter i bhg..
Stakkars lille venn..alt for tidlig å debutere på antibiotika..
Noen som vet hva vi kan forebygge løs mage med? Kan vel ikke dytte i ho masse biola?

Da var vi igang med penicillinhelvete igjen.. lillesnupp med over 100 i crp og øre, øye og halsinfeksjon..
Blir ho like ofte sjuk som broren har vi brukt opp sykedagene på en mnd når ho starter i bhg..
Noen som vet hva vi kan forebygge løs mage med? Kan vel ikke dytte i ho masse biola?
Stakkars lille. Håper hun kommer seg fort nå som hun har begynt på penicillin. Veit ris er litt stoppende.

Blåbær skal hjelpe :-) Masse god bedring til lille!

Innoooom :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blåbær skal hjelpe :-) Masse god bedring til lille!
Ris og blåbær er notert..:-)

Og takk for god bedring..vi var vel egentlig forberedt på at dette kom til å skje..storebror var likedan..3-5 penicillin kurer i året frem til mandeloperasjon.
Håper alle dere andre slipper det kjøret!!

Og takk for god bedring..vi var vel egentlig forberedt på at dette kom til å skje..storebror var likedan..3-5 penicillin kurer i året frem til mandeloperasjon.
Masse god bedring! :)

Kjedelig å rydde ... blæææ

Så håpløst! Håper det ikke går samme veien nå... Takk for det :-)

Må vist ta en sjau her også! Men hvor er arbeidslysta? :D
Det går sakte her .. også må jeg lage pizzadeig og fyllet til paprikane. Men jeg orker jo ikke det på et rotete kjøkkenet .. ogsæ er det reprise fra home and away jeg ikke fikk sett i går :o

Så håpløst! Håper det ikke går samme veien nå... Takk for det :-)
Håper i det lengste at det er et engangstilfelle..men legen var også ganske realistisk og sa at dette mest sannsynlig er samme greia..svæære mandler som lager masse problemer.. har dårlig samvittighet fordi jeg har gitt henne disse forbanna dustemandlene..
Hehe..vet det hjelper lite å tenke sånn..men får så vondt av ho..

Så nyt hver dag med friske barn folkens :-):-)

Men du var jo så flink i går! Fikk du ikke selskap mens du vasket? :p

Åh, jo men idag er jeg hos lillebror! Må ta det på to dager. Helt ille! Mei, ho skulle vaske sjæl :p Skjønner ikke hvorfor d plutselig blir sendt til deg! :p

Back
Topp