Hvis du titter innom her så..........

Åh, jo men idag er jeg hos lillebror! Må ta det på to dager. Helt ille! Mei, ho skulle vaske sjæl :p Skjønner ikke hvorfor d plutselig blir sendt til deg! :p
Du tenkte vel på meg da :D

Snill du er ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du vet du er trøtt når du presterer å sovne på do.....

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Håper i det lengste at det er et engangstilfelle..men legen var også ganske realistisk og sa at dette mest sannsynlig er samme greia..svæære mandler som lager masse problemer.. har dårlig samvittighet fordi jeg har gitt henne disse forbanna dustemandlene..
Hehe..vet det hjelper lite å tenke sånn..men får så vondt av ho..

Så nyt hver dag med friske barn folkens :-):-)

Så kjipt :-/ Får bare stå'an av til mandeloperasjon om noen år da?

Det gjør man :-P

Deilig å legge seg tidlig :) Ser allerede ut som om jeg ikke klarer å holde "fristen" :D
Hehe :P Jeg var i seng kvart på 10 trur jeg. Åssen gikk det med legginga hos deg?:P

Jammen skravler dere mye.. Er jo masse sider for hver gang jeg er innom, gidder aldri å lese gjennom alle!:P

Det går sakte her .. også må jeg lage pizzadeig og fyllet til paprikane. Men jeg orker jo ikke det på et rotete kjøkkenet .. ogsæ er det reprise fra home and away jeg ikke fikk sett i går :o

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe :) Da blir det fort travelt. Her har vi strøket gardine. Mørkere ble det om ikke annet :)

Da var vi igang med penicillinhelvete igjen.. lillesnupp med over 100 i crp og øre, øye og halsinfeksjon..
Blir ho like ofte sjuk som broren har vi brukt opp sykedagene på en mnd når ho starter i bhg..
Stakkars lille venn..alt for tidlig å debutere på antibiotika..
Noen som vet hva vi kan forebygge løs mage med? Kan vel ikke dytte i ho masse biola?
Vi har hatt en runde her vi også. Kjøpte de Ella fruktsmotthi med blandt annet blåbær i. Det hjelper lille her:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gubben var så snill og tok med seg begge ungene en tur,første gangen han har med lillebror uten meg.. ;) nå er boblebadet fylt,og joggingsen funnet fra.. Jeg skal koooose meg i et par timer helt alene.. :)

Vi har hatt en runde her vi også. Kjøpte de Ella fruktsmotthi med blandt annet blåbær i. Det hjelper lille her:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for tipset :)
Tok det lang tid før medisinen virka?
Håper det blir med denne runden på ei stund- de er så små stakkars.. har jo ikke begynt i barnehagen engang..

Back
Topp