Hvis du titter innom her så..........

Sambo sier at om jeg tar legginga så lager han taco imens... jeg kommer til å sovne, så han har ordre om å vekke meg når maten er klar :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Storesøster er våken ennå, siden hun sov litt på dagen i dag. Og jeg nyyyter virkelig å ha ho litt for meg sjøl etter at lillesøster har lagt seg! WOHO♡♡♡

Snart ut en tur. Til og med kjøpt inn øl. Det har jeg ikke hatt på 20 mnd.. Lille våkner alktid i elleve tiden og vil ammes, så i kveld blir det flaske og skriking.

Sent from my iPad using BV Forum
Kanskje han overrasker. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Storesøster er våken ennå, siden hun sov litt på dagen i dag. Og jeg nyyyter virkelig å ha ho litt for meg sjøl etter at lillesøster har lagt seg! WOHO♡♡♡
Her har også store sovet i dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene :) Hvordan gjennomfører du, hva må hu gjøre og hva får hu til slutt? :)

Vi har flere punkter.
1. Flink å spise middagen sin
2.høre på pappa (har litt problemer der)
3.være grei med søster
4. Ikke kle av uten lov (ho går alltid naken)
5. Ikke rope
6. Flink å legge seg.

Vi prøver jo ikke å lage ett super barn her så noen avvik er det lov å ha, så selv om ho roper litt unødvendig så får ho smil. Samme med dem andre :)
Uansett, ho får smilefjes for hvert punkt ho er flink og når ho har ti så får ho en belønning. Det kan være bassengtur, Filmkveld, middag hun vil ha osv. Hun har valgt bassenget denne gangen. Idag fikk ho smil på alt utenom å høre på pappa ;)

Vi har flere punkter.
1. Flink å spise middagen sin
2.høre på pappa (har litt problemer der)
3.være grei med søster
4. Ikke kle av uten lov (ho går alltid naken)
5. Ikke rope
6. Flink å legge seg.

Vi prøver jo ikke å lage ett super barn her så noen avvik er det lov å ha, så selv om ho roper litt unødvendig så får ho smil. Samme med dem andre :)
Uansett, ho får smilefjes for hvert punkt ho er flink og når ho har ti så får ho en belønning. Det kan være bassengtur, Filmkveld, middag hun vil ha osv. Hun har valgt bassenget denne gangen. Idag fikk ho smil på alt utenom å høre på pappa ;)

Høres både oppmuntrende og gjennomførbart ut :) Nei, klart avvik er lov, men greit med belønningssystem en periode for å få litt fokus på tingene :) Og gjøre det moro å høre :)

Jeg dææævva ista!! Store L tok plutselig ut en tampong fra jakkelomma SI!! Og sier høyt at det var mamma sin han hadde tatt fra badet. Og mamma pleier å bruke den i rumpa! Ikke sant mamma! !!??

Heldigvis var vi bare hos svigerfar og kjæresten! Hohoo

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hihi. Morsomt :)

Back
Topp