Så deiligDa trang dere det sikkert begge to
![]()
Ja det var skikkelig deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligDa trang dere det sikkert begge to
![]()
Kommet bittelitt snø her i dag.. Treng da ikke komme NÅ!
Ellers så er frøkna fortsatt syk, eneste som dug er pupp. Så fullammer igjen.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det var skikkelig deilig![]()
Jeg dææævva ista!! Store L tok plutselig ut en tampong fra jakkelomma SI!! Og sier høyt at det var mamma sin han hadde tatt fra badet. Og mamma pleier å bruke den i rumpa! Ikke sant mamma! !!??
Heldigvis var vi bare hos svigerfar og kjæresten! Hohoo
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åh, unger altså! :-DJeg dææævva ista!! Store L tok plutselig ut en tampong fra jakkelomma SI!! Og sier høyt at det var mamma sin han hadde tatt fra badet. Og mamma pleier å bruke den i rumpa! Ikke sant mamma! !!??
Prøvde å si at jeg ikle brukte den der da.. svigerfar var morsom og spurte hvor jeg brukte den istede da.. øh . Bare for å få L til å spørre megHar du'n ikke i rompa?![]()
Ha haPrøvde å si at jeg ikle brukte den der da.. svigerfar var morsom og spurte hvor jeg brukte den istede da.. øh . Bare for å få L til å spørre meg![]()
Cola kylling står i ovnen. Skal være ferdig til frøkna sover.![]()
Vil ha frisk frøken! <3
Jeg dææævva ista!! Store L tok plutselig ut en tampong fra jakkelomma SI!! Og sier høyt at det var mamma sin han hadde tatt fra badet. Og mamma pleier å bruke den i rumpa! Ikke sant mamma! !!??
Prøvde å si at jeg ikle brukte den der da.. svigerfar var morsom og spurte hvor jeg brukte den istede da.. øh . Bare for å få L til å spørre meg![]()
Lagde en versjon av det her en dag. Men den lages i wokpanne, så tok ca 45 min![]()
Cola kylling står i ovnen. Skal være ferdig til frøkna sover.![]()
Vil ha frisk frøken! <3