Hvis du titter innom her så..........

Jeg dææævva ista!! Store L tok plutselig ut en tampong fra jakkelomma SI!! Og sier høyt at det var mamma sin han hadde tatt fra badet. Og mamma pleier å bruke den i rumpa! Ikke sant mamma! !!??

Heldigvis var vi bare hos svigerfar og kjæresten! Hohoo

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg dææævva ista!! Store L tok plutselig ut en tampong fra jakkelomma SI!! Og sier høyt at det var mamma sin han hadde tatt fra badet. Og mamma pleier å bruke den i rumpa! Ikke sant mamma! !!??

Har du'n ikke i rompa? :eek::eek::D

Åh, unger altså! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjemme igjen! Det var koselig å være i bassenget, men jeg blir så ødelagt av det.. sulten, tørst, kvalm, vondt i hodet.. :P men klarte å være litt sosial etterpå heldigvis, dro på kafé ♥ Godt å være litt sammen med andre :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mamma har tatt alle tre ungene med på tur for å mate endene, jeg slapper av og nyter:)

MEA

Prøvde å si at jeg ikle brukte den der da.. svigerfar var morsom og spurte hvor jeg brukte den istede da.. øh . Bare for å få L til å spørre meg :p

Ha ha :)

Sent from my iPad using BV Forum

Snart ut en tur. Til og med kjøpt inn øl. Det har jeg ikke hatt på 20 mnd.. Lille våkner alktid i elleve tiden og vil ammes, så i kveld blir det flaske og skriking.

Sent from my iPad using BV Forum

Cola kylling står i ovnen. Skal være ferdig til frøkna sover. :-)
Vil ha frisk frøken! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahahahahaha!!! :-D

Prøvde å si at jeg ikle brukte den der da.. svigerfar var morsom og spurte hvor jeg brukte den istede da.. øh . Bare for å få L til å spørre meg :p

Hahaha! Morsom Svigerfar! :-P

Back
Topp