**IKM uke 14**

Nå er jeg så spent på testen min i morgen!! Lurer på når den blir positiv

Taster på appen :)

Tr dag 4. Siste dag i morgen!

Teit spm, men har dere sex "bare" rfør/rundt EL?

Etter EL er jeg altså så "premenstruell", sint som et lemen til tider, hohoho, samtidig som jeg er redd for å "ødelegge"noe ift å bli gravid, at det blir dårlig med humping da. Dessuten forsvinner jeg inn i en dpo-verden, som sambo ikke helt er inni...
Flere som har det slik?

Sent from my iPad using BV Forum

Tr dag 4. Siste dag i morgen!

Teit spm, men har dere sex "bare" rfør/rundt EL?

Etter EL er jeg altså så "premenstruell", sint som et lemen til tider, hohoho, samtidig som jeg er redd for å "ødelegge"noe ift å bli gravid, at det blir dårlig med humping da. Dessuten forsvinner jeg inn i en dpo-verden, som sambo ikke helt er inni...
Flere som har det slik?

Det blir ikke så veldig mye etter 2 dpo altså :) Men da har vi jo hatt sex nesten hverdag/annenhver dag frem til det :)

Heisann:) Melder meg inn her.
Jeg venter el ca 22. mars og IKM er ca 5. april. Går nå inn i prøveperiode 6 (ble gravid i pp3, men det endte dessverre med MA). Håper spiren sitter denne mnd., og klamrer seg fast i ni mnd.!
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre her inne:)

Heisann:) Melder meg inn her.
Jeg venter el ca 22. mars og IKM er ca 5. april. Går nå inn i prøveperiode 6 (ble gravid i pp3, men det endte dessverre med MA). Håper spiren sitter denne mnd., og klamrer seg fast i ni mnd.!
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre her inne:)
Velkommen til oss :D

Vi er jo på annenhver dag i 2-3 uker, så når vi er sikker på at jeg er dpo, blir det gjerne litt pause. Da er jeg gjerne ei uke dpo da...

fra app

Vi er jo på annenhver dag i 2-3 uker, så når vi er sikker på at jeg er dpo, blir det gjerne litt pause. Da er jeg gjerne ei uke dpo da...

fra app

Blir litt mye noen ganger, spesielt når syklusene er lange!

Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.

I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.

Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?

Ja, og spesielt ustabile. Noen ganger kort, ofte lang, så vi.må.prøve tidlig i titilfelle... Også ikke helt klar el....

fra app

Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.
%.
I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.

Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
Det holder med å poste ett sted og ikke i alle tråder du finner ;)

fra appen :)

Hei.

Du har antakelig ikke IKM uke 14 i alle fall.

Det kan være greit å lese overskriftene på alle de trådene du skriver dette innlegget i,

Men svaret blir her som de andre stedene: Det er mulig at du er det, og det er mulig at du ikke er det, det er dessverre ikke mulig å svare bedre enn det.

Hei.

Hei. Du skulle nok vert i ikm 11 eller 12. :-)
Du kan jo ta en ny test imorgen eller mandag å se om den blir positiv :-) Kan jo godt være selv om du fikk negativ 12dpo.

Stikker og jeg er kvalm. Da er det ikke lenge til el slim viser seg og el er her :p må lure mannen denne mnd også da .
Ups O:-)

Stikker og jeg er kvalm. Da er det ikke lenge til el slim viser seg og el er her :p må lure mannen denne mnd også da .
Ups O:)

Kvalm selv så regner med den er på vei :D Litt uflod i dag, lover bra.

Blir alltid kvalm rundt el tider. :p men her er det ikke antydning til fruktbart sekret enda .

Vet ikke hvordan det ser ut engang jeg :p

Da ser det ut som tanta runder av her! Er ikke hjemme i helga, så jeg kommer kanskje hjem til pakkepost fra bt med nytt termometer og en drøss el tester :)

Lykke til alle!

Back
Topp