Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir ikke så veldig mye etter 2 dpo altsåTr dag 4. Siste dag i morgen!
Teit spm, men har dere sex "bare" rfør/rundt EL?
Etter EL er jeg altså så "premenstruell", sint som et lemen til tider, hohoho, samtidig som jeg er redd for å "ødelegge"noe ift å bli gravid, at det blir dårlig med humping da. Dessuten forsvinner jeg inn i en dpo-verden, som sambo ikke helt er inni...
Flere som har det slik?
Sent from my iPad using BV Forum
Velkommen til ossHeisannMelder meg inn her.
Jeg venter el ca 22. mars og IKM er ca 5. april. Går nå inn i prøveperiode 6 (ble gravid i pp3, men det endte dessverre med MA). Håper spiren sitter denne mnd., og klamrer seg fast i ni mnd.!
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre her inne![]()
Vi er jo på annenhver dag i 2-3 uker, så når vi er sikker på at jeg er dpo, blir det gjerne litt pause. Da er jeg gjerne ei uke dpo da...
fra app
Det holder med å poste ett sted og ikke i alle tråder du finnerHei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.
%.
I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.
Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.
I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.
Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
Hei. Du skulle nok vert i ikm 11 eller 12.Hei.
IKM 5. april, PP 10/11
Kvalm selv så regner med den er på veiStikker og jeg er kvalm. Da er det ikke lenge til el slim viser seg og el er hermå lure mannen denne mnd også da .
Ups O
fra appen![]()
Blir alltid kvalm rundt el tider.Kvalm selv så regner med den er på veiLitt uflod i dag, lover bra.
Vet ikke hvordan det ser ut engang jegBlir alltid kvalm rundt el tider.men her er det ikke antydning til fruktbart sekret enda .
fra appen![]()