Hvis du titter innom her så..........

Frokost inntatt . Storebror klikka fordi jeg liksom har kjøpt feil drikkeyoghurt.. han får bare grine seg ferdig. Orker ikke slikt iforskamma oppførsel!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen. Ikke full i feber i dag, men alt er fælt! :( satser på hun er på bedringensvei. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Snart reise å levere lillesøs.

Baby som nekter å sove.. skal kjøre herfra om 45min.. kanskje bare satse på at hun sover i bilen? 30min kjøring..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Frokost inntatt . Storebror klikka fordi jeg liksom har kjøpt feil drikkeyoghurt.. han får bare grine seg ferdig. Orker ikke slikt iforskamma oppførsel!

Såpass? Skal ikke være lett...

Han kom ned igjen da han var ferdig :)

Gikk bra! Lille sovna med flaska. Og de store hadde fått sett film i senga ; p så sovna ved 21 tiden! :)

Så godt! Da er det jo enda deiligere å reise bort litt når man vet at det har gått fint :-)

Hei:) tenkte å ta ungene med på kirkegården så vi får se når de har gavt igjen og lagt på plass alle blomstene.

MEA

Har lagt å sovet med storesøster. Klarer å få henne til å sove på dagen en gang i halvåret, og det er virkelig dem mest fantastiske dagene. Nå er ho plutselig blid, hører etter å tuller :D

Har lyst ut og handle litt, men blir vanskelig med to barn som er mammadalt i dag :p

Kommet bittelitt snø her i dag.. Treng da ikke komme NÅ!
Ellers så er frøkna fortsatt syk, eneste som dug er pupp. Så fullammer igjen. :-P

Føler meg som ett hormontroll idag. Skulle nesten tro at jeg var gravid.. Er flyforbanna samtidig som jeg griner... Hva då hormoner uteav kontroll? :p Vil ha joakim hjem igjen idag samtidig som jeg vil ha litt mer fri sånn at jeg kan få kontroll på hodet mitt.. føler meg en smule all-over-the-place idag... :rolleyes:

Back
Topp