Hvis du titter innom her så..........

Åj..dere har virkelig vært igjennom sykdomsrunde skjønner jeg..huff..det er så vondt når de små har vondt..
Ho snuppa her har øre og halsbetennelse. Får litt saltvannsspray, øre og øyedråper pluss penicillin. Og så paracet da..får håpe det gir seg fort og at det blir lenge til neste gang de blir så syke.
Tusen takk for bedringsønsker ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det ble en skikkelig runde her. Dobbeltsidig ørebetennelse, øyekatar og lungebetennelse. Men nå er han frisk og rask igjen:) Håper vi slipper en slik runde en gang til.

Håper deres lille har hatt en ok natt:)
God helg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen! :D
her starta det kvart på 6! Kan ikke huske sist jeg såg 5taller på klokka en gang.. Blææ.. I tillegg sto ALT på bordet når jeg våkna i dag etter vi spiste raclette i går kveld, hurra for lat gubbeskinn! :eek:
Men nå er hele leilgheta rydda, tørka støv, satt på oppvaskmaskin, kled på og sminka meg. Både jeg og knirken har spist frokost.! :D

Har en sær unge! Hun spiser bare mitt og mamma sitt brød! Spytter ut alt annet brød. Så nå når vi er hos mommo (dom bakte brød til henne for hun ville ikke ha kjøpt brød) så må jeg bake brød så hun spiser frokost :p tror hun har det i fra meg :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Kos med lille H mens vi venter på sambo som har vært på jobb i over 24t:o skal lage frokost til oss når han kommer:) også blir det lek ute i snyen som endelig kom:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Snødd her i natt:( men sola skinner! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, det ble en skikkelig runde her. Dobbeltsidig ørebetennelse, øyekatar og lungebetennelse. Men nå er han frisk og rask igjen:) Håper vi slipper en slik runde en gang til.

Håper deres lille har hatt en ok natt:)
God helg:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Huff å huff..håper de holder seg friske etter denne runden ja..
Ikke måte på han også fikk det i triple doser..

Ok natt her..en del våken og når ho endelig sovna ble hunden dårlig i magen og måtte ut fire ganger..så minimalt med søvn men snuppa virker bedre (hunden også) og det er det viktigste :-)

Hallo på do! Prosjekt kjøkken i dag også, begynner å bli lei men snart er vi i boks! I går skrudde jeg sammen 2 skap, og jeg har blemmer i henda! :( Tåler litt lite tror jeg :p

Lurer på når lille skal lære seg å sove i egen seng... Våkner opp helt hysterisk og livredd...

Vel. Storesøster har vært oppe to ganger å vekt meg uten at han gidder å si fra til ho, så nå står jeg opp.
Sånn er typisk her og. Også siern "åh, fikk ikke med meg at han gikk opp en gang heller jeg...." da blir jeg sur :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp