Etter en idiot natt med baby siv våkna hver time så STO HAN OPP!!!! NATTAA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det ble en skikkelig runde her. Dobbeltsidig ørebetennelse, øyekatar og lungebetennelse. Men nå er han frisk og rask igjenÅj..dere har virkelig vært igjennom sykdomsrunde skjønner jeg..huff..det er så vondt når de små har vondt..
Ho snuppa her har øre og halsbetennelse. Får litt saltvannsspray, øre og øyedråper pluss penicillin. Og så paracet da..får håpe det gir seg fort og at det blir lenge til neste gang de blir så syke.
Tusen takk for bedringsønsker ♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sov godt!Etter en idiot natt med baby siv våkna hver time så STO HAN OPP!!!! NATTAA!![]()
Sov godt!![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
SnØøøøøøø?Snødd her i nattmen sola skinner!
![]()
Snødd her i nattmen sola skinner!
![]()
Huff å huff..håper de holder seg friske etter denne runden ja..Ja, det ble en skikkelig runde her. Dobbeltsidig ørebetennelse, øyekatar og lungebetennelse. Men nå er han frisk og rask igjenHåper vi slipper en slik runde en gang til.
Håper deres lille har hatt en ok natt![]()
God helg
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal du vaske i dag også?....![]()
Skal du vaske i dag også?![]()
Snødd her i nattmen sola skinner!
![]()
Sånn er typisk her og. Også siern "åh, fikk ikke med meg at han gikk opp en gang heller jeg...." da blir jeg surVel. Storesøster har vært oppe to ganger å vekt meg uten at han gidder å si fra til ho, så nå står jeg opp.